اخبار داغ

در اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

توضیحات دفتر احمدی‌نژاد درباره زمان ظهور

توضیحات دفتر احمدی‌نژاد درباره زمان ظهور
در پی نقل قولی از رئیس جمهوری سابق درباره زمان ظهور امام عصر (عج) در برخی رسانه‌ها، دفتر احمدی‌نژاد توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در پی انتشار خبری رسانه‌ها به نقل از محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه امام زمان(عج) تا 4 سال دیگر ظهور می‌کند، دفتر رئیس جمهور سابق اطلاعیه‌ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار  خبرگزاری  فارس قرار گرفت، آمده است: «در پایان مراسم تقدیر از رئیس جمهوری سابق در مسجد جامع نارمک، فردی خطاب به وی گفت: «آقای احمدی‌نژاد! ما از حالا تا 4 سال آینده لحظه‌شماری می‌کنیم و منتظریم تا برگردید و اوضاع را مجدداً اصلاح کنید» که آقای احمدی‌نژاد در پاسخ اظهار داشت: «باید منتظر امام زمان (عج) بود که مصلح واقعی اوست و دعا نماییم در فرج ایشان تعجیل شود».

,

فارس نوشت: اگر چه خبرگزاری فارس از جمله رسانه‌هایی بود که اظهارات رئیس جمهور سابق در مراسم تقدیر از وی را صحیح منعکس کرد اما توضیحات دفتر احمدی‌نژاد صرفاً به‌منظور انجام رسالت حرفه‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.

,

گفتنی است که شب گذشته یکی از خبرنگاران افتخاری نکات پرس از رئیس جمهور سابق در رابطه با احتمال حضور وی در 4 سال آینده در انتخابات و شروع فعالیت تبلیغاتی می پرسد؛ رئیس جمهور سابق با خنده از خبرنگار افتخاری نکات پرس می پرسد که چه شود؟

, نکات پرس ,
که این بانوی جوان تاکید می کند که شما رئیس جمهور شوید.
,
 
,
در این هنگام احمدی نژاد با نگاهی تربیتی و پرسش گرایانه در اعتراض به محور قرار گرفتن شخص خود می گوید؟!
,
یعنی می گوید تا 4 سال بعد امام زمان نیاد؟!
,
بلافاصله بعد از این پرسش در تایید حرف احمدی نژاد خبرنگار افتخاری نکات پرس می گوید انشا الله که بیایند و احمدی نژاد بدون لحظه ای درنگ در تکمیل این گفت و گو می گوید: امام زمان بیاید همه دنیا اصلاح شود.
,
این سایت فایل صوتی مربوط به گفته های احمدی نژاد را نیز منتشر کرد.
, این سایت فایل صوتی مربوط به گفته های احمدی نژاد را نیز منتشر کرد.,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه