اخبار داغ

سردار سنایی راد:

حمله آمریکا واکنش انفعالی در برابر شکست جنگ نیابتی در سوریه است

حمله آمریکا واکنش انفعالی در برابر شکست جنگ نیابتی در سوریه است
کارشناس مسائل سیاسی گفت:اقدام آمریکا و دو کشور اروپایی حمایت آشکار از تروریست هایی که در حال فروپاشی و رو به شکست هستند، می باشد؛بنابراین این حمله حاصلی جز نفرت برای کشورهای مهاجم در داخل و خارج از سوریه نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص حملات روز گذشته به سوریه اظهار کرد:حمله جنایتکارانه آمریکا و دو متحد اروپایی اش واکنش انفعالی در برابر شکست های منطقه ای و شکست جنگ نیابتی آنها در سوریه به حساب می آید که بعد از شکست تروریست ها در غوطه شرقی و بازگشت امنیت و ثبات در دمشق پایتخت سوریه صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی با بیان اینکه مقدمه این حمله را رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به پایگاه T4 آغاز کرد و به صورت واقعی موج اول چنین جنایتی توسط صهیونیست ها  انجام شد، عنوان کرد:به نظر می رسد که آمریکایی ها نگران تحولات منطقه ای هستند چرا که این تحولات منجر به تقویت مقاومت و شکل گیری شرایطی مغایر با منافع آمریکایی ها و کشورهای متحد آنها شده است بنابراین می توان انتقام گیری از سوریه و محور مقاومت را در این اقدام جنایتکارانه تلقی کرد.

,

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی ها به اهداف خود نمی توانند برسند، ابراز کرد: لذا پیامدهای ضمنی این جنایت می تواند به ادامه روندی که آمریکا، رژیم صهیونیستی، متحدان عربی و اروپایی آنها را رنج می دهد،کمک کند.

,

سردار سنایی راد با اشاره به مطلب فوق بیان کرد: به این معنا که پس از حمله به سوریه شاهد موج حمایت از بشار اسد در بین مردم  هستیم؛ مردمی که سال ها از حضور تروریست ها خسته هستند و  اگر حتی در این مسئله انگلیسی ها و فرانسوی ها اشتباه راهبردی کرده باشن؛ ادامه این وضعیت موج آوارگی را به سمت اروپا افزایش خواهد داد و این در حالی است که اروپاییان به این مسئله راضی نیستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی با بیان اینکه این اقدام بیداری بیشتر ملت ها و نفرت آنها نسبت به مداخلات بیگانه را در پی خواهد داشت،اذعان کرد:اقدام آمریکا و دو کشور اروپایی حمایت آشکار از تروریست هایی که در حال فروپاشی و رو به شکست هستند، می باشد؛بنابراین این حمله حاصلی جز نفرت برای کشورهای مهاجم در داخل و خارج از سوریه نخواهد داشت.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:به ویژه اینکه در این اقدام هیچ گونه تأییدیه و مجوزی از جانب شورای امنیت وجود ندارد و به خصوص در آمریکا،ترامپ با مخالفت کنگره مواجه است و با اقدام خیر سرانه او شاهد موج محکومیت ها را نه تنها در بین متحدان سوریه بلکه در کشورهایی که چنین اقداماتی را  مغایر با موازین و قوانین بین المللی می دانند، بوده ایم.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه