مدرسه غیرانتفاعی غرب تهران منحل میشود
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حادثه اخیر در یک مدرسه تهران از انحلال این مدرسه خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق اخیر در یکی از مدارس غیر انتفاعی غرب تهران اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت قاطعانه با این موضوع برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,,
,
وی با بیان اینکه این مسئله در جلسه روز (سهشنبه) کمیسیون با حضور معاون وزیر و مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش بررسی شد، افزود: قرار است در جلسهای دیگر با حضور آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش این موضوع مورد ارزیابی قرار گیرد.
,عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون معتقد بودند که اگر چنین اتفاقی در هر کشور دیگری اتفاق میافتاد، وزیر مربوطه استعفا میداد و حتی در جلسه مذکور موضوع استیضاح وزیر نیز مطرح شد.
,ابطحی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام داده، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.
,نماینده مردم خمینیشهر در مجلس با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش پرونده این مجتمع غیرانتفاعی را به هیئت مرکزی نظارت بر مدارس غیرانتفاعی ارجاع داده است، گفت: احتمالا این مجتمع منحل میشود و باید تدبیری صورت بگیرد تا دانشآموزان این مدرسه با رضایت والدین در مدارس دیگر تقسیم شوند.
,وی تاکید کرد: همچنین پرونده خاطیان براساس شکایت والدین و حراست آموزش و پرورش به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و همچنین قوه قضائیه ارجاع داده شده است، دستگاه قضا نیز به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی جوانب این مسئله است.
,عضو کمیسیون آموزش مجلس، تصریح کرد: قرار است تا مسئولان آموزش و پرورش در جلسات بعدی کمیسیون حضور یابند و گزارشهای تکمیلی و روند رسیدگی به این پرونده را به اعضای کمسیون ارائه دهند.
,منبع: تسنیم
,انتهایپیام/
]
ارسال دیدگاه