اخبار داغ

رهبر معظم انقلاب اسلامی:

کسانی که به سفرهای خارجی عادت کرده‌اند، ترک عادت کنند / لزوم حفظ وحدت در فضای مجازی / درخواست رهبری از رسانه‌ها و روزنامه‌ها

کسانی که به سفرهای خارجی عادت کرده‌اند، ترک عادت کنند / لزوم حفظ وحدت در فضای مجازی / درخواست رهبری از رسانه‌ها و روزنامه‌ها
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر لزوم دوری مردم از اسراف و ولخرجی تاکید کردند: کسانی که به سفرهای خارجی عادت کرده‌اند، ترک عادت کنند البته سفر به عتبات عالیات و حج جزو این موارد محسوب نمی‌شوند و اتفاقا برکاتی هم برای کشور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای پس از اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ضمن تبریک و تهنیت این عید خجسته به مردم، اظهار داشتند: در روایات داریم که «خداوند متعال ماه رمضان را میدان مسابقه بین مومنان قرار داده است تا به رضای الهی نزدیک بشوند». ملت ما بحمدالله در این مسابقه هر سال امتیاز بیشتری به دست  می‌آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

ایشان افزودند: تلاوت قرآن به‌ویژه رسم زیبای جزءخوانی قرآن در چندین سال قبل فقط در یک شهر برقرار بود اما امروز این سنت بسیار زیبا در بسیاری از شهرهای ایران انجام می‌شود. بنده امسال تحقیق کردم که مجالس مناجات، دعا، ذکر و موعظه پرشکوه‌تر، گیراتر و پرجمعیت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است.

,

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌چنین به تمجید از طرح توزیع افطاری در مساجد اشاره فرمودند و عنوان کردند: اوج درخشندگی ماه رمضان در شب‌های قدر و اجتماع عظیم مردم در شهرهای مختلف سراسر کشور بود که مردم با خداوند صحبت کردند و لطافت روحشان را افزایش دادند و این‌ها همان میدان مسابقه است.

,

 

,

*روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل بود

, *روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل بود, *روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل بود,

آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: راهپیمایی روز قدس یک پدیده است و امسال از همیشه باشکوه‌تر بود. مردم در آن گرما و چند ساعت بعد از شب زنده‌داری با آن شور و نشاط به خیابان‌ها آمدند. آن‌طور که به ما گزارش کردند، راهپیمایی روز قدس امسال از لحاظ کمیتی هم نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر بوده است.

,

ایشان خطاب به کسانی که برای ترویج روحیه یاس و ناامیدی تلاش می‌کنند، یادآور شدند: ملت ما خسته نیست و بیدار است. کسانی که ترویج می‌کنند که ملت ما خسته است، خودشان خسته هستند. ملتی که بعد از شب احیاء با آن هیجان وارد خیابان‌ها می‌شوند، خسته نیستند.

,

فرمانده کل قوا در ادامه به تجلیل از جوانان غیور کشورمان پرداختند و بیان داشتند: عامل این همه تلاش در سراسر کشور عمدتا جوان‌های کشور هستند و این یک سرمایه معنوی بی‌بدیل است. این موضوع نگهدارنده هویت، استقلال و عزت کشور است.

,

آیت‌الله خامنه‌ای بر همین اساس به شکوه روز قدس در سایر کشورهای مسلمان هم اشاره و عنوان کردند: روز قدس امسال در میان کشورهای دیگر هم پررنگ‌تر بود. این به معنای این است که  علی‌رغم تبلیغات دشمنان، نزدیکی ملت‌های مسلمان با ملت ایران بیشتر شده‌ است. دشمنان از استقلال، فکر بلند ابتکاری و عزت ایرانی نگران هستند و به همین دلیل است که بر علیه ما تبلیغات می‌کنند. این قدرت‌ها تلاش خودشان را می‌کنند و البته همیشه هم شکست می‌خورند.

,

 

,

*قدرت‌های شیطانی هر چه در غرب آسیا هزینه تلاش کنند، شکست می‌خورند

, *قدرت‌های شیطانی هر چه در غرب آسیا هزینه تلاش کنند، شکست می‌خورند, *قدرت‌های شیطانی هر چه در غرب آسیا هزینه تلاش کنند، شکست می‌خورند,

ایشان هم‌چنین گفتند: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که در غرب آسیا ۷ تریلیون دلار پول خرج کرده‌ایم و چیزی گیرمان نیامده است. آمریکا در منطقه شکست خوردده است. شیطان بزرگ با آن همه تلاش نتوانسته به مقاصد خود در غرب آسیا برسد. بعد از این هم قدرت‌های شیطانی هر چه در این منطقه پول خرج کنند، باز هم شکست می‌خورند.

,

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: توطئه امروز دشمن فشار اقتصادی به توده ملت ایران برای ناامید کردن و خسته کردن است. هم دولت و هم مسئولانباید تلاش کنند. خوشبختانه کانون مرکزی برای رسیدگی به این امور با حضور سران سه قوه و افراد متخصص این قوا برای رسیدگی به مسائل اقتصادی تشکیل شده است که امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود.

,

 

,

*صاحبان نقدینگی پولشان را به سمت تولید ببرند

, *صاحبان نقدینگی پولشان را به سمت تولید ببرند, *صاحبان نقدینگی پولشان را به سمت تولید ببرند,

آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه توده مردم باید مسئله اسراف را مورد توجه قرار بدهند، ادامه دادند: صاحبان سرمایه هزینه ولخرجی در اموری که نیاز نیست را به نفع مردم مستضعف و مظلوم کنار بگذارند.امروز نقدینگی در کشور خیلی زیاد است؛ صاحبان این نقدینگی‌ها پولشان را به سمت تولید ببرند تا زندگی مردم رونق پیدا کند.

,

 

,

*لزوم دوری تاجران از واردات اقلام غیرضروری

, *لزوم دوری تاجران از واردات اقلام غیرضروری, *لزوم دوری تاجران از واردات اقلام غیرضروری,

ایشان در عین حال تاکید کردند: کسانی که تجارت می‌کنند، مراقب باشند جنسی که در داخل تولید می‌شود یا وارد کردن آن غیرضروری است را وارد نکنند. کسانی که به سفرهای خارجی عادت کرده‌اند، ترک عادت کنند. سفرهای عتباتی و حج جزو این موارد نمی‌شوند و اتفاقا برکاتی هم برای دارند و هزینه‌شان هم مبلغ زیادی نمی‌شود.

,

فرمانده  کل قوا هم‌چنین اشاره کردند: شنیده شد که وزارت اقتصاد برای رونق کسب و کار تصمیماتی گرفته که باید این اقدام مثبت را دنبال کنند. مسئله مبارزه با فساد و اسراف باید به  صورت جدی دنبال شود.

,

 

,

*درخواست رهبر معظم انقلاب از روزنامه‌ها و رسانه‌ها

, *درخواست رهبر معظم انقلاب از روزنامه‌ها و رسانه‌ها, *درخواست رهبر معظم انقلاب از روزنامه‌ها و رسانه‌ها,

آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی و اجتماعی بیان داشتند: امروز در فضاهای مجازی توهین و اهانت به یکدیگر رایج شده است که البته این جمع، زیاد هم نیستند. برخی از این‌ها گناه کبیره است. روح وحدت و اهتمام را باید ترویج دهیم و پرداختن به یکدیگر را کنار بگذاریم. خواهش می‌کنم رسانه‌ها و روزنامه‌ها حرف‌های تبلیغاتی دشمن که در واقع جنگ روانی برای تضعیف روحیه مردم است را تکرار نکنند.

,

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: آینده کشور با این روحیه، با این حرکت، با این معنویت و با این احساس استقلال به فضل و لطف الهی بارها و بارها بهتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه