اخبار داغ

نامه جمعی از طلاب و اساتید حوزه خطاب به رئیس‌جمهور:

گرانی بیداد می‌کند اما دولت مشغول توچال‌گردی است/ رویه روحانی کاملا بر عکس شعارهای انتخاباتی‌‌ بوده

گرانی بیداد می‌کند اما دولت مشغول توچال‌گردی است/ رویه روحانی کاملا بر عکس شعارهای انتخاباتی‌‌ بوده
در این هفته‌ها و روزها که گرانی‌ها بیداد می‌کند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله‌کابین توچال برای تفریح رفته‌اید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم مدیریت دولت در این خصوص هشدار دادند:.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این نامه بدین شرح است:        

,

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَى الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ/ شوری ۴۲

,

مجازات بر کسانی است که به مردم ستم می‌کنند و در زمین به ناحق ظلم روا می‌دارند؛ برای آنان عذاب دردناکی است!

,

جناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهور

,

وضعیت نابسامان اقتصادی که هر روز به وضعیت بدتری می رسد مردم عزیز و صبور ایران اسلامی مخصوصا طبقات ضعیف جامعه را به طور شدیدی مورد فشار و اذیت قرار داده است.

,

دلار نزدیک به ۱۰ هزار تومان رسیده است و سکه نزدیک است به مرز ۳ میلیون تومان برسد. وضعیت آب شهرهای مظلوم جنوب کشورمان مخصوصا شهر آبادان به بحران رسیده است.

,

مردمی که به شما رای داده اند از شما و دولت شما توقع انجام فعالیت درست و صحیح برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور همان طور که در انتخابات وعده داده بودید؛ داشتند ولی متاسفانه رویه شما و دولت شما کاملا به عکس بوده است.

,

رهبری معظم انقلاب بارها بر روی اقتصاد درون‌گرا که متکی بر حمایت از تولید داخلی است تاکید داشته اند ولی متاسفانه روند فعالیت شما فقط برای برجام و حفظ برجام بوده که عملا شاهد گشایش خاصی در کشور نبودیم.برجام قرار بود کلیه تحریم ها را از بین ببرد خود وسیله ای برای تحریم بیشتر کشور گردید.

,

در این هفته ها و روزها که گرانی ها بیداد میکند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله کابین توچال برای تفریح رفته اید!

,

با این بی‌خیالی از طرف شما نه از کالای ایرانی حمایتی صورت می‌گیرد نه چرخ اقتصاد کشور می چرخد بلکه روز به روز به وضعیت بحرانی تر می رسد.

,

دولت شما هم عملا کشور را رها کرده است و به توچال گردی روی آورده است یا از فرصت جام جهانی استفاده کرده و درب ورزشگاه ها را به روی زنان باز کرده تا به خیال خود مردم گرانی دلار و سکه و این اوضاع بغرنج اقتصادی را فراموش کنند!

,

مجلس محترم که با خیال راحت تر در این اوضاع سخت به تعطیلات دو هفته ای می رود.

,

ما طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم به شما هشدار می دهیم که طبق آیه ۴۲ شوری این روند فعلی دولت شما و همچنین مجلس، مصداق ظلم به مردم مظلوم و صبور ایران اسلامی می باشد و خدای متعال وعده عذاب دردناک برآن مقرر داشته است.‌

,

والعاقبه للمتقین

,

جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه