نامه دهقان و امیرآبادی به رئیس‌جمهور برای ایجاد شفافیت در تخصیص ارز

نامه دهقان و امیرآبادی به رئیس‌جمهور برای ایجاد شفافیت در تخصیص ارز
۲ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار ایجاد شفافیت در تخصیص ارز شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی فراهانی و محمد دهقان نمایندگان مردم قم و چناران و طرقبه شاندیز طی نامه‌‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور خواستار ایجاد شفافیت پیرامون تخصیص ارز شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن نامه این دو نماینده به شرح ذیل است

,

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی

,

ریاست محترم جمهور

,

با سلام و احترام

,

مستدعی است دستور فرمایید مطابق ماده 8 قانون انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات و در راستای ایجاد شفافیت، اطلاعات کامل مربوط به تخصیص ارز شامل (اسامی، میزان، بانک عامل و تاریخ آن) را از ابتدای سال 1397 تاکنون منتشر نمایید.

,

یادآور می‌شود مطابق ماده 11 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات هر مصوبه و تصمیمی که موجب حق یا تکلیف عمومی است قابل طبقه‌بندی به عنوان اسرار دولتی نیست واز آنجا که تخصیص ارز در معیشت و کسب و کار همه مردم تاثیر می‌گذارد لذا نمی‌تواند از عموم مردم کتمان شود.

,

احمد امیرآبادی فراهانی

,

محمد دهقان

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه