نامه دهقان و امیرآبادی به رئیسجمهور برای ایجاد شفافیت در تخصیص ارز
۲ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامهای به رئیسجمهور خواستار ایجاد شفافیت در تخصیص ارز شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی فراهانی و محمد دهقان نمایندگان مردم قم و چناران و طرقبه شاندیز طی نامهای خطاب به حسن روحانی رئیسجمهور خواستار ایجاد شفافیت پیرامون تخصیص ارز شدهاند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,متن نامه این دو نماینده به شرح ذیل است
,جناب حجتالاسلام والمسلمین حسن روحانی
,ریاست محترم جمهور
,با سلام و احترام
,مستدعی است دستور فرمایید مطابق ماده 8 قانون انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات و در راستای ایجاد شفافیت، اطلاعات کامل مربوط به تخصیص ارز شامل (اسامی، میزان، بانک عامل و تاریخ آن) را از ابتدای سال 1397 تاکنون منتشر نمایید.
,یادآور میشود مطابق ماده 11 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات هر مصوبه و تصمیمی که موجب حق یا تکلیف عمومی است قابل طبقهبندی به عنوان اسرار دولتی نیست واز آنجا که تخصیص ارز در معیشت و کسب و کار همه مردم تاثیر میگذارد لذا نمیتواند از عموم مردم کتمان شود.
,احمد امیرآبادی فراهانی
,محمد دهقان
,منبع: فارس
]
ارسال دیدگاه