با حکم رئیس‌جمهور؛

چهار عضو شورای عالی استاندارد منصوب شدند

چهار عضو شورای عالی استاندارد منصوب شدند
رئیس جمهور به پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و در حکمی، محمدرضا نعمت‌زاده، حسین محمدنبی، مسعود برومند و مظفر اعوانی را برای یک دوره چهارساله به عنوان اعضای شورای عالی استاندارد منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

جناب آقای مهندس محمدرضا نعمت زاده
جناب آقای دکتر حسین محمدنبی
جناب آقای دکتر مسعود برومند
جناب آقای مهندس مظفر اعوانی

,
,
,
,

در اجرای بند 12 ماده 34 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396.07.11 مجلس شورای اسلامی ، نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جناب عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم سازمان ملی استاندارد ایران ، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان "عضو شورای عالی استاندارد " منصوب می شوید.

,

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت می نمایم.

,

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه