آخرین وضعیت ذخیره آبی پایتخت و شهرهای اطراف
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضر وضعیت منابع آبی در شهر تهران در حالت سبز قرار دارد. بدین معنا که مشکلی برای تامین آب وجود ندارد و شاهد افت فشار و قطعی آب در شهر تهران نیستیم.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بختیاری اظهار کرد:وضعیت منابع آبی در شهر تهران در حالت سر به سر قرار دارد و اگر مشترکان میزان مصرف خود را افزایش ندهند و به همین روال آتی پیش برویم، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما اگر میزان مصرف افزایش یابد، ممکن است در برخی مناطق با افت فشار روبرو شویم.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه در غرب تهران و شهرستانهای اطراف استان وضعیت تامین آب در حالت زرد قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در این مناطق با مشکل افت فشار آب مواجه هستیم که دلیل این مسئله نیز افزایش حرارت دما است.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: باید گفت که در اطراف استان تهران مشکلی از نظر کیفیت آب وجود ندارد و تنها بحث بر سر کمیت است که امیدواریم این مسئله نیز با مدیریت مصرف جبران شود.
بختیاری در خصوص میزان مصرف آب در شهر تهران گفت: تاکنون ۳۸۷ میلیون مترمکعب آب در پایتخت مصرف شده که این میزان ۱۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال گذشته افزایش داشته و باید گفت که بیش از یک سوم آب سال مصرف شده است.
در حال حاضر در کلان شهر تهران با جمعیتی بالغ بر ۸.۵ میلیون نفر ساکن و در حدود ۱.۵ میلیون نفر جمعیت شناور، سالانه ۱۰۳۵ میلیون مترمکعب و متوسط در هر ثانیه ۳۵ هزار لیتر آب مصرف می شود.
انتهای پیام/
,
وی با بیان اینکه در غرب تهران و شهرستانهای اطراف استان وضعیت تامین آب در حالت زرد قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در این مناطق با مشکل افت فشار آب مواجه هستیم که دلیل این مسئله نیز افزایش حرارت دما است.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: باید گفت که در اطراف استان تهران مشکلی از نظر کیفیت آب وجود ندارد و تنها بحث بر سر کمیت است که امیدواریم این مسئله نیز با مدیریت مصرف جبران شود.
بختیاری در خصوص میزان مصرف آب در شهر تهران گفت: تاکنون ۳۸۷ میلیون مترمکعب آب در پایتخت مصرف شده که این میزان ۱۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال گذشته افزایش داشته و باید گفت که بیش از یک سوم آب سال مصرف شده است.
در حال حاضر در کلان شهر تهران با جمعیتی بالغ بر ۸.۵ میلیون نفر ساکن و در حدود ۱.۵ میلیون نفر جمعیت شناور، سالانه ۱۰۳۵ میلیون مترمکعب و متوسط در هر ثانیه ۳۵ هزار لیتر آب مصرف می شود.
انتهای پیام/
,
وی با بیان اینکه در غرب تهران و شهرستانهای اطراف استان وضعیت تامین آب در حالت زرد قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در این مناطق با مشکل افت فشار آب مواجه هستیم که دلیل این مسئله نیز افزایش حرارت دما است.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: باید گفت که در اطراف استان تهران مشکلی از نظر کیفیت آب وجود ندارد و تنها بحث بر سر کمیت است که امیدواریم این مسئله نیز با مدیریت مصرف جبران شود.
بختیاری در خصوص میزان مصرف آب در شهر تهران گفت: تاکنون ۳۸۷ میلیون مترمکعب آب در پایتخت مصرف شده که این میزان ۱۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال گذشته افزایش داشته و باید گفت که بیش از یک سوم آب سال مصرف شده است.
در حال حاضر در کلان شهر تهران با جمعیتی بالغ بر ۸.۵ میلیون نفر ساکن و در حدود ۱.۵ میلیون نفر جمعیت شناور، سالانه ۱۰۳۵ میلیون مترمکعب و متوسط در هر ثانیه ۳۵ هزار لیتر آب مصرف می شود.
انتهای پیام/
,
وی با بیان اینکه در غرب تهران و شهرستانهای اطراف استان وضعیت تامین آب در حالت زرد قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در این مناطق با مشکل افت فشار آب مواجه هستیم که دلیل این مسئله نیز افزایش حرارت دما است.
,
,
,
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: باید گفت که در اطراف استان تهران مشکلی از نظر کیفیت آب وجود ندارد و تنها بحث بر سر کمیت است که امیدواریم این مسئله نیز با مدیریت مصرف جبران شود.
,
بختیاری در خصوص میزان مصرف آب در شهر تهران گفت: تاکنون ۳۸۷ میلیون مترمکعب آب در پایتخت مصرف شده که این میزان ۱۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال گذشته افزایش داشته و باید گفت که بیش از یک سوم آب سال مصرف شده است.
,
در حال حاضر در کلان شهر تهران با جمعیتی بالغ بر ۸.۵ میلیون نفر ساکن و در حدود ۱.۵ میلیون نفر جمعیت شناور، سالانه ۱۰۳۵ میلیون مترمکعب و متوسط در هر ثانیه ۳۵ هزار لیتر آب مصرف می شود.
,
انتهای پیام/
,
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه