سرخها با چهره جدید وارد ورزشگاه شدند
تیم پرسپولیس بدون اتوبوس همیشگی خود وارد ورزشگاه آزادی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه کمتر از دو ساعت به بازی تیمهای پرسپولیس و فولاد خوزستان زمان باقی مانده جمعیتی حدود شش هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,* بخشهایی از سکوهای شمال غربی استادیوم به دلیل بهسازی بسته شده و هواداران نمیتوانند از این صندلیها استفاده کنند.
,* اسکوربرد ورزشگاه آزادی از هواداران با نوشتههایی خواستار این شد که پس از خروج از استادیوم آشغالهای خود را با خود به بیرون حمل کنند.
,* به دلیل صادر نشدن آیدی کارت برخی از خبرنگاران و حتی مسئولان تلویزیون پرسپولیس تعدادی از آنها نتوانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند.
,* تیم پرسپولیس با اتوبوسی غیر از اتوبوس اختصاصی این باشگاه به ورزشگاه آزادی آمد.
,* برانکو طبق عادت همیشگی خود بعد از ورود به ورزشگاه به زمین چمن آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه