هیات مدیره پرسپولیس نشست فوق‌العاده تشکیل داد

هیات مدیره پرسپولیس نشست فوق‌العاده تشکیل داد
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه نشست فوق‌العاده‌ای را در محل باشگاه تشکیل داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره باشگاه امروز با حضور همه اعضا، نشست فوق‌العاده و چند ساعته‌ای را تشکیل داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از مهمترین مباحث این نشست گفتگو درباره مسائل مالی و حقوقی مرتبط به بدهی‌های معوقه باشگاه به مربیان و بازیکنان و تصمیم‌گیری پیرامون آنها بود. این موارد با توجه به اقدامات باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه که مورد تأکید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارند حائز اهمیت است.

,

در این نشست همچنین درباره منابع مالی مورد نیاز برای این امر نیز صحبت شد. در این ارتباط درآمدهای باشگاه از حضور در رقابت‌های لیگ برتر و پیگیری آن از سازمان لیگ مورد توجه قرار گرفت.

,

 از دیگر موارد دستور جلسه امروز، پرداخت بخشی از تعهدات مالی این فصل باشگاه نسبت به اعضای تیم بود که در جریان آن دریافت مبلغی از اسپانسر مورد پیگیری قرار گرفت.

,

 در این نشست درباره بعضی اقدامات در بهره برداری از نام و برند پرسپولیس در خارج از کشور بدون رعایت قوانین کپی رایت و حقوق باشگاه بحث و گفتگو شد و اعضا برای انجام اقدامات لازم تصمیم‌گیری کردند.

,

گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس پیش از این در راستای صیانت از حقوق مادی و معنوی باشگاه در داخل کشور اقدامات لازم را صورت داده است و با پیگیری‌های انجام شده مراجعه نظارتی و قضایی پیگیر حقوق باشگاه هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه