درخواست ما بر اساس خواسته بازیکن بود

سلطانی‌: منافع ملی برایمان مهم‌تر است

سلطانی‌: منافع ملی برایمان مهم‌تر است
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: منافع ملی برایمان مهم‌تر است و ما حرفی در این مورد نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سلطانی  در مورد اینکه حمید استیلی اعلام کرده اجازه خروجی یونس دلفی از اردو تیم امید داده نمی‌شود و محمدرضا ساکت هم به او گفته با استقلال خوزستان برخورد می‌شود،‌ عنوان کرد: وقتی اجازه خروج نمی‌دهند دیگر کاری نمی‌توان کرد. ما درخواست‌مان را اعلام کردیم و فقط یک درخواست بود. این اتفاق هم طبق درخواست بازیکن بود، به هر حال تیم ملی واجب‌تر است و ما هم به همین خاطر بازیکن را در اختیار تیم ملی گذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال می‌تواند بازیکن را به تیم خود فرا بخواند، تصریح کرد: این حق قانونی ما است اما وقتی منافع ملی در میان است، دیگر صحبتی نمی‌ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه