تمرین بازیکنان ذخیره استقلال در ورزشگاه آزادی
بازیکنان ذخیره استقلال عصر امروز در ورزشگاه آزادی یک تمرین تاکنیکی برگزار کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکنان تیم استقلال عصر امروز در زمین شماره ۲ورزشگاه آزادی یک تمرین تاکتیکی برگزار کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,* تمرین عصر امروز با حضور بازیکنانی که مقابل فولاد به میدان نرفتند در زمین شماره ۲ آزادی آغاز و بازیکنان زیر نظر طاهری به گرم کردن مشغول شدند.
,* بعد از پاسکاری ساده، بازیکنان زیر نظر کادرفنی به فوتبال در نیمه زمین مشغول شدند و در ادامه تمرینات شوتزنی در دستور کار قرار گرفت.
,* مرور ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین بخش نهایی تمرین عصر پنجشنبه استقلالیها بود.
,تمرینات تیم استقلال فردا برای بازی با السد پیگیری خواهد شد.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه