عبدالله ویسی:

تیم نفت مسجد سلیمان ضعف گلزنی دارد/ از نتیجه ناراضی هستم

تیم نفت مسجد سلیمان ضعف گلزنی دارد/ از نتیجه ناراضی هستم
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه از نتیجه بازی مقابل نساجی مازندران ناراضی ام گفت: تیم ما در گلزنی ضعف دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ویسی پیس از شکست تیمش در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر برابر نساجی مازندران و در نشست خبری با بیان اینکه از نتیجه بازی ناراحت هستم در عین حال از برد تیم نساجی و شادی هواداران این تیم اظهار خوشحالی کرد و گفت: بازی بسیار سختی بود و نیمه اول فشار زیادی را تحمل کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بعد از گلی که دریافت کردیم تیم ما به خودش آمد و نبض بازی را در دست گرفتیم اما متاسفانه نتوانستیم به نتیجه و گل برسیم.

,

وی ادامه داد: این بازی دونیمه متفاوت داشت و در نیمه اول تا به ثمر رسیدن گل نساجی بازی در دست این تیم بود و بعد از به ثمر رسیدن گل، بازی دست ما بود ولی ما بازنده دیدار شدیم.

,

ویسی با بیان اینکه از هواداران تیم نساجی لذت بردم تصریح کرد: ما تمرین کرده بودیم که دفاع کنیم و سپس روی ضد حملات به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد اما ما روی گلزنی ضعف داریم و انشالله در تعطیلات یک مهاجم خوب جذب می کنیم تا ضعف گلزنی ما حل شود.

,

وی گفت: از اینکه هواداران نساجی خوشحال به خانه رفتند وخوشحالم.

,

دیدار دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با برد ۱ بر ۰ تیم میزبان در قائمشهر پایان یافت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه