استقلالی ها باز هم در غیاب شفر تمرین کردند

استقلالی ها باز هم در غیاب شفر تمرین کردند
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه صنایع دفاع و در غیاب شفر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه صنایع دفاع تمرینات خود را در غیاب شفر پیگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*در ابتدای تمرین کولی و بیژن طاهری برای دقایقی با بازیکنان صحبت کردند.

,

*میثم تیموری مثل 2 روز اخیر در تمرین استقلال کار با توپ انجام داد.

,

*محسن کریمی همچنان به تمرینات اختصاصی و کار زیر نظر فیلیپ می پردازد.

,

*جابر انصاری در تمرین امروز حضور داشت. این بازیکن حداقل تا نیم فصل با استقلال تمرین خواهد کرد.

,

*طارق همام و دیگر ملی پوشان در تمرین امروز حضور نداشتند.

,

به گزارش فارس، تمرینات تیم استقلال فردا با بازگشت شفر زیر نظر سرمربی آلمانی برگزار می شود.

,

تیم فوتبال استقلال روز 22 شهریور در مسجد سلیمان به مصاف نفت می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه