طی پیامی؛
سردار غیب پرور اعطای نشان «نصر» به امیر شاهصفی را تبریک گفت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اعطای نشان نصر از سوی فرمانده معظّم کل قوا به امیر شاهصفی، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی اعطای نشان نصر از سوی فرمانده معظّم کل قوا به امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسن غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی پیامی این افتخار و موفقیت را به وی تبریک گفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به این شرح است:
,
بسمالله الرحمن الرحیم
,
برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی
,
سلام علیکم
,
اعطای نشان «نصر» از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که نشان از لیاقت، تعهد، توانمندی و موفقیتهای آن برادر عزیز در انجام مأموریتهای خطیر و حساس محوله است را به جنابعالی تبریک عرض مینمایم.
,
بدون شک مدیریت خالصانه و دلسوزانه شما در طول یک دهه فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش موثری در ارتقاء آمادگیهای رزمی و تربیت کادر با ایمان در تراز انقلاب اسلامی داشته است.
,
توفیقات روزافزون جنابعالی در خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنهای عزیز(مدظلهالعالی) را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.
,
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیبپرور
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه