برای پیگیری طلب دایی و همامی

گرشاسبی به دیدار وزیر ورزش رفت

گرشاسبی به دیدار وزیر ورزش رفت
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پیگیری حل مشکل طلبکاران این باشگاه به وزارت ورزش رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز راهی وزارت ورزش و جوانان شد تا به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گرشاسبی برای حل مشکل طلب علی دایی و مسعود همامی به دیدار وزیر ورزش رفت و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این موضوع هم حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه