اخبار داغ

تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز/2

محسن رضایی: خوزستان فرزند ایران اسلامی و جدا کردن آن رویایی تحقق نیافتنی است

محسن رضایی: خوزستان فرزند ایران اسلامی و جدا کردن آن رویایی تحقق نیافتنی است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه عده ای خیال کنند می توانند خوزستان را از ایران جدا کنند یا در تهران نظرات دیگری نسبت به خوزستان ایجاد شود، خواب و رویای تحقق نیافتنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، صبح امروز مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز باحضور باشکوه مردم ولایتمدار اهواز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
سرلشکر محسن رضایی در این مراسم با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی به زودی جزئیات دقیق از تروریست ها به اطلاع مردم می رسانند، گفت: هیچ مادری را از فرزند و فرزندی را از مادر نمی شود گرفت؛ خوزستان فرزند ایران اسلامی است. این فرزند از وفادارترین فرزندان ایران اسلامی بوده است. در انقلاب، دفاع مقدس و قبل از این حوادث، مردم و قومیت های مختلف خوزستان دین خودشان را به اسلام  ادا کردند.
,
 
,
وی افزود: خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارند و هویت شان را از دست می دهند و در عمل نیز این موضوع ثابت شده است.
,
 
,
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بسیاری از اقوام خوزستانی در راه دفاع از ایران اسلامی شهید داده اند و در تمام صحنه های بعد از دفاع مقدس همیشه خوزستانی ها را از برگزاری جشن های پیروزی انقلاب تا مراسم دفاع مقدس در صحنه دیده ایم.
,
 
,

رضایی عنوان کرد: اینکه عده ای خیال کنند می توانند خوزستان را از ایران جدا کنند یا در تهران نظرات دیگری نسبت به خوزستان ایجاد شود، خواب و رویای تحقق نیافتنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه