فخرالدینی: پنالتی کاملاً درست بود
بازیکن تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان گفت: پنالتی که داور به سود ما گرفت کاملاً درست بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد فخرالدینی پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: پنالتی که گرفته شد کاملاً درست بود زیرا بازیکن پیکان پایم را زد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی افزود: این بازی هم مثل بازیهای قبلی ما شد، کل بازی در اختیار ما بود، روی یک اتفاق گل خوردیم ولی باز خداراشکر نباختیم. من فکر میکنم بدشانسی میآوریم و با گذر زمان کمتر میشود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه