ادعای سرمربی السد بعد از باخت به پرسپولیس

ادعای سرمربی السد بعد از باخت به پرسپولیس
سرمربی پرتغالی السد قطر تیمش را شایسته پیروزی برابر پرسپولیس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مانوئل فریرا در نشست خبری پیش از بازی تیم السد برابر الاهلی در هفته دهم لیگ ستارگان قطر با اشاره به ناکامی تیمش در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از تساوی یک - یک سه‌شنبه گذشته با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران گفت: در زمان غم‌انگیزی بازی با الاهلی را پیشِ رو داریم و بازیکنان السد از نظر جسمانی و روانی شرایط مطلوبی ندارند، اما مهیا می‌شویم. همه در بازی با پرسپولیس دیدند که بازیکنان تیم السد چگونه پیشِ روی 100 هزار تماشاگر موفق نشان دادند و شایسته پیروزی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طارق سلمان، بازیکن تیم السد نیز اظهار داشت: ما در بازی با پرسپولیس پیروز نشدیم و لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم. می‌خواستیم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم و تلاش برای بازیابی روحیه‌مان جهت رقابت‌های داخلی قطر خواهد بود. تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی با الاهلی به کار می‌بندیم.

,

طارق سلمان، بازیکن تیم السد نیز اظهار داشت: ما در بازی با پرسپولیس پیروز نشدیم و لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم. می‌خواستیم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم و تلاش برای بازیابی روحیه‌مان جهت رقابت‌های داخلی قطر خواهد بود. تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی با الاهلی به کار می‌بندیم.

,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه