طاهرخانی: بازیکن سایپا با مشت به صورت من زد

طاهرخانی: بازیکن سایپا با مشت به صورت من زد
بازیکن جوان پرسپولیس می‌گوید بازیکنان سایپا به او فحاشی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا طاهرخانی بازیکن پرسپولیس درباره درگیری بعد از پایان بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: صادق بارانی (بازیکن سایپا) می‌گوید طاهرخانی را نمی‌شناسم اما به من فحش می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره علت درگیری اواخر بازی نیز گفت: سلیمانی (بازیکن سایپا) با مشت به صورت من زد و فحش ناموس داد. آن وقت بارانی علیه من مصاحبه می‌کند؟

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه