شهردار تهران:استعفایی در کار من نیست

شهردار تهران:استعفایی در کار من نیست
شهردار تهران، گفت: تا لحظه آخر به قانون پایبندم و به کار ادامه می‌دهم و استعفایی در کار من نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا لحظه آخر به قانون پایبند خواهم بود، افزود: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می‌مانم و همچنان پایبند به قانون هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما همچنان امیدوار هستید در شهرداری تهران باقی بمانید، گفت: من تا لحظه آخر پایبند قانون هستم، من استعفا نمی‌دهم.
,
 
,
شهردار تهران در خصصو برخی تغییرات و جابجایی‌ها در شهرداری تهران، ادامه داد: این یک اصل مدیریت است تا روزی که در شهرداری بمانم با نظم و اقتدار آن را اداره می‌کنم و باید یک سازمان منسجم را تحویل دهم و نمی‌توان به این نیت که بمانم یا بروم سازمان را رها کنم و ممکن است جابجایی‌ها ادامه داشته باشد. اما برخی از تغییرات در فضای مجازی صحت ندارد و با واقعیت در جریان مطابقت نمی‌کند.
,
 
,
افشانی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر شهرداران به دیوان عدالت اداری مراجعه می‌کند، گفت: هنوز وارد چنین فضایی نشده ام.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه