روزبه چشمی: مشکلات را از مدیریت بپرسید/ توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود

روزبه چشمی: مشکلات را از مدیریت بپرسید/ توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات زیادی در تیم وجود دارد اما من پاسخگو نیستم و باید مدیریت به آن جواب بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  روزبه چشمی پس از شکست برابر سایپا و حذف از جام حذفی فوتبال کشور در جمع هواداران اظهار داشت: همه ما متأسف هستیم که بازی را واگذار کردیم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم اما متأسفانه نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدافع تیم فوتبال استقلال که در جمع خبرنگاران مصاحبه نکرد و تنها به صحبت با هواداران بسنده کرده بود، گفت: مشکلات زیادی در تیم ما وجود دارد که من نباید آنها را بازگو کنم، چرا که مدیریت تیم باید پاسخگو باشد و آنها باید در خصوص مشکلات توضیح دهند.

,

وی در خصوص شعارهای هواداران و ناراحتی آنها از نتیجه به دست آمده، افزود: ما هر چه در توان داشتیم برای این دیدار گذاشتیم. متأسفانه چند مصدوم و محروم داشتیم که همین مسئله باعث شد تا نتوانیم در مقابل سایپا به موفقیت دست پیدا کنیم.

,

چشمی در پایان خاطرنشان کرد: ما به شما هواداران نیاز داریم، نباید ما را تنها بگذارید و من امیدوارم که در بازی‌های بعد هم ما را کمک کنید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه