برانکو ایوانکوویچ: هیچ ترسی از دیدار با کاشیما نداریم/ بازی برگشت روز باشکوهی است

برانکو ایوانکوویچ: هیچ ترسی از دیدار با کاشیما نداریم/ بازی برگشت روز باشکوهی است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترسی از رویارویی با نماینده ژاپن نداریم و برای رسیدن به پیروزی وارد زمین خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  برانکو ایوانکوویچ با اشاره به حضور تیمش در دیدار فینال جام حذفی گفت: خوشحالی و رضایتمندی زیادی داریم که در این مرحله از مسابقات حضور داریم. این یک اتفاق بزرگ است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه پیرامون تیم کاشیما گفت: تیمی که به فینال می آید و قهرمان سال گذشته آسیا را می برد قطعا تیم قدرتمندی است.

,

برانکو ادامه داد: اما از این تیم ترسی نداریم و برای بردن وارد میدان خواهیم شد چون مطمئنیم که در تهران روز بازشکوهی خواهیم داشت.

,

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش ستاره ها را از دست داده است اما همچنان خوب بازی می کند گفت: کلا ستاره ها را دوست دارم چون برای هر تیم خوب هستند. اما ستاره هایی که در خدمت تیم باشند. ما الان هم ستاره های زیادی در تیم داریم. 

,

وی در مورد شناختش از تیم کاشیما گفت: این تیم دو مهاجم خیلی خوب و بازیکنانی در اختیار دارد که برای هر تیمی می توانند دردسرساز شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه