این بازیکن مشکل خاصی برای همراهی تیم نخواهد داشت.
مسئولان باشگاه عصر امروز با حضور در بیمارستان از این بازیکن عیادت کردند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی مورد عمل جراحی سرپایی قرار گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نقیزاده بازیکن تیم تراکتورسازی به دلیل مشکل سنگ کلیه تحت عمل سرپایی قرار گرفت و صبح فردا از بیمارستان مرخص میشود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این بازیکن مشکل خاصی برای همراهی تیم نخواهد داشت.
مسئولان باشگاه عصر امروز با حضور در بیمارستان از این بازیکن عیادت کردند.

این بازیکن مشکل خاصی برای همراهی تیم نخواهد داشت.
,مسئولان باشگاه عصر امروز با حضور در بیمارستان از این بازیکن عیادت کردند.
,

, ,
ارسال دیدگاه