عمل جراحی بر روی بازیکن تراکتورسازی

عمل جراحی بر روی بازیکن تراکتورسازی
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی مورد عمل جراحی سرپایی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا نقی‌زاده بازیکن تیم تراکتورسازی به دلیل مشکل سنگ کلیه تحت عمل سرپایی قرار گرفت و صبح فردا از بیمارستان مرخص می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازیکن مشکل خاصی برای همراهی تیم نخواهد داشت. 

مسئولان باشگاه عصر امروز با حضور در بیمارستان از این بازیکن عیادت کردند.

 

,

این بازیکن مشکل خاصی برای همراهی تیم نخواهد داشت. 

,

مسئولان باشگاه عصر امروز با حضور در بیمارستان از این بازیکن عیادت کردند.

,

, ,

 

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه