واکنش رحمتی به مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال
مهدی رحمتی، دروازهبان تیم فوتبال استقلال دلیل مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال را موضوعی مربوط به خود بازیکنان اعلام کرد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که پس از دیدار ماشین سازی تبریز و استقلال همه منتظر مصاحبه با بازیکنان استقلال بودند، اما گویا آنها با توجه به کسب نتیجه تساوی تصمیم گرفتند مصاحبهای انجام ندهند.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سید مهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از حضور در میکسدزون و درخواست خبرنگاران برای مصاحبه از آنها معذرت خواهی کرد. با این حال رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی باشگاه اعلام شده بازیکنان مصاحبه نکنند، اظهار داشت: خیر، کسی به ما چیزی نگفته است.
وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه داستانی وجود دارد که بازیکنان استقلال مصاحبه نمیکنند، گفت: هیچ داستان خاصی وجود ندارد و شاید بچهها دلیلی برای خودشان دارند. من از شما رسانهها معذرت میخواهم.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا استقلالیها از مصاحبه نکردن دنبال هدف دیگری هستند، تصریح کرد: نه، هیچ هدفی نداریم.
,
,
سید مهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از حضور در میکسدزون و درخواست خبرنگاران برای مصاحبه از آنها معذرت خواهی کرد. با این حال رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی باشگاه اعلام شده بازیکنان مصاحبه نکنند، اظهار داشت: خیر، کسی به ما چیزی نگفته است.
,
,
وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه داستانی وجود دارد که بازیکنان استقلال مصاحبه نمیکنند، گفت: هیچ داستان خاصی وجود ندارد و شاید بچهها دلیلی برای خودشان دارند. من از شما رسانهها معذرت میخواهم.
,
کاپیتان تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا استقلالیها از مصاحبه نکردن دنبال هدف دیگری هستند، تصریح کرد: نه، هیچ هدفی نداریم.
,
منبع: تسنیم
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه