حاشیه دیدار سپاهان و پرسپولیس
با پرتاب نارنجک ورزشگاه را دود گرفت
بعد از پرتاب چند نارنجک از سوی هواداران سپاهان ورزشگاه نقش جهان را دود گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 10 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر میروند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,*درحالی که نیمه اول تمام شده بود هواداران سپاهان همچنان پشت در های ورزشگاه ایستاده بودند.
,* بازیکنان پرسپولیس در بین دو نیمه با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شدند.
,* امید عالیشاه در دقیقه 58 بازی پشت محوطه جریمه سپاهان مصدوم شد و از زمین خارج شد؛ عالیشاه پس از دستور داور مجددا به بازی بازگشت.
,* طبق اعلام عوامل ورزشگاه، تعداد تماشگران حاضر در نقش جهان 50 هزار نفر اعلام شد.
,* چندین بطری توسط هواداران پرسپولیس بهداخل زمین پرتاب شد.
,* هنگامیکه احمد نوراللهی قصد زدن ضربه کرنر را داشت یکی دو نارنجک از سوی هواداران سپاهان پرتاب شد.
,* بعد از به ثمر رسیدن گل سپاهان هواداران این تیم چند نارنجک روی پیست پرتاب کردند و فضای زمین را دود گرفت.
,* خالد شفیعی پس از برخورد توپ محکم عالیشاه در محوطه جریمه نقش بر زمین شد.
,* پس از درخشش بازیکنان پرسپولیس، هواداران حاضر در ورزشگاه بهشدت بازیکنان این تیم را تشویق کردند.
,* پس از گل اول سپاهان، تمامی نیمکت نشینان این تیم بهکنار خط آمده و بهخوشحالی پرداختند.
,* داور سوم بازی پس از پرتاب متعدد ترقه به وسط میدان آمد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه