اخبار داغ

معاون توسعه‌منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

صنعت گردشگری منبع کسب درآمد پایدار در شهرداری ها/ 1091 شهرداری با مشکل پرداخت حقوق ماهیانه مواجه هستند

صنعت گردشگری منبع کسب درآمد پایدار در شهرداری ها/ 1091 شهرداری با مشکل پرداخت حقوق ماهیانه مواجه هستند
معاون توسعه‌منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه در رکود اقتصادی قرار گرفته ایم، گفت: صنعت گردشگری از صنایعی است که می تواند به راحتی جایگزین صنعت ساختمان شده و درآمد پایدار کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مسعود نصرتی،معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این مراسم بااشاره به برگزاری این همایش به مدت هشت سال در جزیره کیش اظهار کرد: این همایش شیوه ای برای تمرین مدیران شهری است تا به واسطه معرفی جاذبه ها بتوانند در جذب گردشگران موفق شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه در رکود اقتصادی قرار گرفته ایم، تصریح کرد: صنعت ساختمانی باتوجه به شرایط ملی و فراملی حاکم بر کشور به شدت محدود شده است.

,

نصرتی تاکید کرد:  از آنجایی که صنعت گردشگری یکی از صنایعی است که می تواند به راحتی جایگزین صنعت ساختمان شده و درآمد پایدار تولید کند لذا تلقیق صنعت گردشگری با میراث فرهنگی می تواند در تغییر دیدگاه ها موثر باشد.

,

وی بیان اینکه گردشگری پیشاهنگ صنعتی است می تواندبرای شهر و کشور درآمد پایدار تولید کند، گفت: برگزاری همایش های هم اندیشی کمک می کند با وجود تمام فراز و نشیب های اقتصادی حاکم بر شهرها چگونه شهرها شکوفا و شهروندان خوشبخت شوند.

,

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور  با اشاره به مشکلات 1091 شهرداری در پرداخت حقوق ماهیانه پرسنل بیان کرد: ارائه راهکار و راه حل های موثر با استفاده از قدرت خلاقیت وتخصص کمک می کند تا بواسطه بکارگیری ظرفیت های ملی از هدر رفت منابع مالی شهروندان جلوگیری شود.

,

نصرتی با اشاره به سیاستگذاری و خط مشی یک طرفه و حاکمیتی از بالا به پایین در سازمان شهرداری ها تصریح کرد: با استفاده از 27هزار تجربه موفق و همراه با راه حل های رسیدن به موفقیت 6کارگروه تخصصی با نگاه تفویض اختیار و با عضویت شهرداران تشکیل و به قانون تبدیل شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر با اجرای این طرح سازمان های وابسته به شهرداری ها بر اساس مقتضیات فرهنگی، اجتماعی، کالبدی و.... می توانند با ماده 54 یا 84 اداره شوند.

,

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: در حال حاضر تولید درآمد پایدار و ناپدار در شهرداری ها حتی کلان شهرها و یاپتخت کشور بسیار ضعیف است.

,

نصرتی با اشاره به حذف بند پرداختی 10درصدی عوارض سوخت از منابع درآمدی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: از آنجایی که حذق این بند برای شهرداری های کوچک  مشکلاتی را در پرداخت حقوق و دستمزد ایجاد نمود لذا درصدد هستم که بخشی از مطالبات 2هزار و 200میلیارد تومانی را وصول نماییم.

,

وی با تاکید بر اینکه بند پرداختی 10درصدی عوارض سوخت مجدد در ردیف منابع درآمدی شهرداری ها قرار گرفته است، اظهار کرد: مشکل 5هزار و 500میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال جاری رفع شده است و به 8هزار میلیارد تومان در سال 98 افزایش می یابد.

,

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به تصویب بودجه یک میلیارد تومانی ویژه محیط زیست در سال آینده بیان کرد: با تصویب آیین نامه اصلاحی آزمون استخدامی 50هزار نفر از کارکنان قراردادی مشکل پرداخت حقوق و دستمزد آنها رفع می شود.

,

نصرتی با اشاره به بودجه یک هزار و 750میلیارد تومانی در بخش خصوصی بیان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها با اتحاد و برنامه ریزی مناسبب بستری برای امن  برای جذب سرمایه در کشور به وجود آید. و از ظرفیت نمایندگان مجلس و فضای قانون گذاری استفاده کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه