معاون دامپزشکی استان:

ممنوعیت خروج دام زنده در چهارمحال وبختیاری صادر شد

ممنوعیت خروج دام زنده در چهارمحال وبختیاری صادر شد
معاون دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: خروج دام زنده از چهارمحال و بختیاری تا زمانی که شرایط بازار به ثبات برسد، ممنوع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صالحی معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: از چهارشنبه هفته گذشته هیچ گواهی مبنی بر خروج یا حمل دامی را صادر نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین,
 

صالحی با بیان اینکه اجازه خروج دام از چهارمحال و بختیاری تا هفته قبل با شرایط خاص مجاز بود، افزود: از دامداران تعهد محضری و یا سندی گرفته می‌شد تا دام‌ها به‌ویژه دام مولد را به استان بازگردانند.

وی با بیان اینکه این شرایط تا چهارشنبه هفته گذشته برقرار بود، ادامه داد: از این تاریخ به بعد خروج دام زنده از چهارمحال و بختیاری ممنوع اعلام شد و اداره‌کل دامپزشکی استان هیچ گواهی مبنی بر خروج یا حمل دامی را صادر نکرده است.

صالحی خاطر نشان کرد: تا قبل از این دامدارانی  که قصد خروج یا حمل دام خود به استان‌های دیگر را داشتند بایستی باتعهد محضری یا به رهن گذاشتن سندی بر اساس ارزش دام‌های خود جهت بازگرداندن دام‌ها به استان مجوز می‌گرفتند که در حال حاضر این کار ممنوع شد.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انتقال و حمل دام عشایر وابسته به شرایط دیگری است، چراکه این قشر دفترچه دام عشایر دارند و از قبل هم برای انتقال دام خود آزاد بودند.

وی علت ممنوعیت انقال دام به خارج استان را برای تثبیت بازار عنوان و گفت: عدم صدور گواهی حمل یا انتقال دام از چهارمحال و بختیاری تا زمانی که شرایط بازار به ثبات برسد ادامه دارد.

انتهای پیام/

,
 
,
 
,
 
,

صالحی با بیان اینکه اجازه خروج دام از چهارمحال و بختیاری تا هفته قبل با شرایط خاص مجاز بود، افزود: از دامداران تعهد محضری و یا سندی گرفته می‌شد تا دام‌ها به‌ویژه دام مولد را به استان بازگردانند.

وی با بیان اینکه این شرایط تا چهارشنبه هفته گذشته برقرار بود، ادامه داد: از این تاریخ به بعد خروج دام زنده از چهارمحال و بختیاری ممنوع اعلام شد و اداره‌کل دامپزشکی استان هیچ گواهی مبنی بر خروج یا حمل دامی را صادر نکرده است.

صالحی خاطر نشان کرد: تا قبل از این دامدارانی  که قصد خروج یا حمل دام خود به استان‌های دیگر را داشتند بایستی باتعهد محضری یا به رهن گذاشتن سندی بر اساس ارزش دام‌های خود جهت بازگرداندن دام‌ها به استان مجوز می‌گرفتند که در حال حاضر این کار ممنوع شد.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انتقال و حمل دام عشایر وابسته به شرایط دیگری است، چراکه این قشر دفترچه دام عشایر دارند و از قبل هم برای انتقال دام خود آزاد بودند.

وی علت ممنوعیت انقال دام به خارج استان را برای تثبیت بازار عنوان و گفت: عدم صدور گواهی حمل یا انتقال دام از چهارمحال و بختیاری تا زمانی که شرایط بازار به ثبات برسد ادامه دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه