فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرز آبی شرق هرمزگان

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرز آبی شرق هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی شهرستان جاسک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حسین دهکی،فرمانده مرزبانی هرمزگان در گفتگویی از انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده محترم مرزبانی ناجا مبنی بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و بد اقدام به موقع مرزبانان شهرستان جاسک، محموله سوخت قاچاق در آب های این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دهکی افزود : در این عملیات یک فروند موتور لنج حامل ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

,

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ارزش ریالی سوخت کشف شده ۳۴ میلیارد ریال برآوردکرد و گفت: در این رابطه ۱۰ نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه