اخبار داغ

امام جمعه پارس آباد

بعضی پیمانکاران در حق کارگران اجحاف می‌کنند/مسئولین در کاهش تورم بیشتر تلاش کنند

بعضی پیمانکاران در حق کارگران اجحاف می‌کنند/مسئولین در کاهش تورم بیشتر تلاش کنند
امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مردم در خصوص گرانی و تورم که البته مقطعی است در مضیقه هستند که از مسؤولان انتظار داریم در این خصوص تدبیر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با اشاره به گرانی و تورم به وجود آمده اظهار کرد: مردم در خصوص گرانی و تورم که البته مقطعی است در مضیقه هستند که از مسؤولان انتظار داریم در این خصوص تدبیر نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: متاسفانه بعضی پیمانکاران در حق کارگران  اجحاف می‌کنند که مسؤولان باید در انتخاب پیمانکاران دقت بیشتری داشته باشند.

,

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به سالروز شهادت مهدی باکری گفت: مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورا از نخبه‌های ایثار و فداکاری کشور بودند که با شهادت و ایمان و اعتقاد خود قله‌ها را فتح کردند.

,

وی در خصوص 29 اسفند ولادت باسعادت امیرالمومنان علی(ع) تصریح کرد: شخصیت حضرت امام علی(ع)تا آن حد است که دشمنانش هم او را مورد تعریف و تمجید قرار داده‌اند.

,

رشادی با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری گفت: امروز ملت ایران مورد تهدید و تحریم  دشمنان قرار گرفته است باید تهدیدها و  تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش نمائیم.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: تا زمانی‌که عنایت حضرت باریتعالی با ملت ایران است، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

,

امام جمعه شهرستان پارس آباد به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به عراق اشاره کردو بیان داشت: سفر ریاست جمهور ایران اسلامی به عراق شکست سنگین برای آمریکا و همدستانش بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه