اخبار داغ

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ مشکلی در توزیع میوه عید وجود ندارد/با کیفیت ترین میوه عید وارد استان شد

هیچ مشکلی در توزیع میوه عید وجود ندارد/با کیفیت ترین میوه عید وارد استان شد
تاج الدینی:ما فقط مسئول تنظیم هستیم اما در مرحله توزیع و نظارت نیز کمک می کنیم تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم همه نیز رضایت داشته اند حتی نماینده دادستان نیز حضور دارد راضی بود و مشکل خاصی تا کنون ندیده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص توزیع میوه شب عید گفت: نظارت روال خاص خودش را دارد و با صنعت و معدن است اما نظارت خوبی نیز در حال انجام است و اینکه گفته می شود که برخی ها میوه ها را به مغازه ها انتقال می دهند حتی یک  مورد اگر هست  گزارش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

الیاس تاج الدینی بیان کرد: میوه را برای تنظیم و تعادل قیمت وارد بازار کردیم واقعیت این است که ما فقط 600 تن سهمیه  داشتیم اگر جمعیت استان را بر این مقدار تقسیم کنیم می بینیم که نفری یک کیلوگرم هم گیرشان نمی آید، ما فقط آوردیم که بازار تنظیم شود، ورود این میوه  ها نیز خیلی تاثیر گذار بوده است به گونه ای که اکنون  میوه شب عید که 6 هزار تومان به فروش می رسید در مغازه ها 12 هزار تومان بود اما اکنون در مغازه ها 9 هزار و 10 هزار تومان به فروش می رسد و این جای خوشحالی دارد که توانستیم میوه را از آن قیمت بشکنیم و پایین تر بیاوریم.

,

 

,

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه  داد: پرتقال عید که 5 هزار تومان به فروش می رسد در بازار 10 هزار تومان بود اما اکنون 8 هزار و 7 هزار تومان به فروس می رسد، در شهر یاسوج نزدیک به 20 غرفه وجود دارد و در کل استان نیز بالغ بر 70 غرفه آماده کردیم اما کار بسیار سختی است خوشبختانه بازرس های صنعت و معدن  و استانداری نیز حضور دارند از طرفی با وجود اینکه نطارت کار جهادکشاورزی نیست اما ما نیز نطارت می کنیم.

,

 

,

تاج الدینی عنوان کرد: استقبال مردم نیز خوب بوده است خودم نیز گاهی در غرفه ها و سردخانه حضور پیدا می کنم و مردم هر گاه من را می دیدند تشکر می کردند یک بار هم کسی نبود که بگوید بد بود، کیفیت خوب بود و نظم خوبی نیز حاکم است، مگر در دو سه غرفه که خیلی شلوغ  بود، بازرس ما از زمانی که غرفه دار بار را تحویل می گیرد تا زمانی که توزیع  شود حضور دارد و بازرس صنعت معدن نیز بالای سر آنها است.

,

 

,

وی افزود: امکان ندارد که فردی ماشین را بار کند و در مغازه اش  خالی  کند برخی ها از سر غرض ورزی این گونه حرف می زنند، بالغ بر 6 ماه است که  برای این میوه ها زحمت کشیدیم  و به جنوب کرمان و هرمزگان رفتیم که میوه با کیفیت وارد استان کنیم، اکنون بروید و کیفیت میوه های استان های همجوار را با استان خودمان مقایسه کنید ببینید کدام بهتر است.

,

 

,

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حیف است که این همه زحمات زیر سوال برود ما فقط مسئول تنظیم هستیم اما در مرحله توزیع و نظارت نیز کمک می کنیم تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم همه نیز رضایت داشته اند حتی نماینده دادستان نیز حضور دارد راضی بود و مشکل خاصی تا کنون ندیده ایم.

,

 

,

تاج الدینی ادامه داد: برخی ها هستند که مغرضانه صحبت هایی می کنند اما چیزی که هست خودتان بررسی کنید و ببینید البته هر کاری هم ما انجام دهیم درصدی نیر نارضایتی وجود دارد اینکه صد در صد مردم راضی شوند، امکان ندارد، برای رضایت مردم  اکنون دو بار در روز توزیع میوه انجام می شود.

,

 

,

وی گفت: اگر اکنون ما بخواهیم 600 تن را یک باره وارد بازار کنیم ناهماهنگی و ناهنجاری ممکن است به وجود بیاید، گاهی ممکن است از یک خانواده زن، بچه و شوهرش برای خرید بیایند و در صف قرار بگیرند اما ما که نمی توانیم تشخیص دهیم، مردم باید خودشان کمک کنند مطمئن باشید امسال نسبت به همه سال ها توزیع میوه خیلی خوب بوده است.

,

 

,

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: تا کنون 340 تن توزیع شده است و 260 تن باقی مانده است که در این مدت در بازار توزیع می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه