پیام رئیس فدراسیون در پایان رقابت‌های لیگ هجدهم

پیام رئیس فدراسیون در پایان رقابت‌های لیگ هجدهم
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در پی پایان رقابت‌های لیگ برتر پیامی صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این پیام آمده است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لیگ برتر جذاب فصل ۹۸_ ۹۷ به پایان راه خود رسید و خاطرات میدان‌های پرتب و تاب اینچنین به حافظه دوستداران فوتبال افزون شد.

, پرتب,


رقابت نزدیک و نفس گیر ۱۶ تیم از گام نخست تا ایستگاه پایانی، نو به نو صحنه‌های بی بدیلی را خلق کرد و در نهایت شور و حال کم نظیری را به خانواده فوتبال ارزانی داشت.

,
,


در وهله اول، کسب عنوان قهرمانی باشگاه پرسپولیس در این رقابت‌ها را به مدیریت، سرمربی فهیم، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم.

,
, می, گویم,


بی شک، آرزوی موفقیت قلبی مردم ایران حصول موفقیت برای تمام نمایندگان شایسته کشورمان‌در فصل آتی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا است و فدراسیون فوتبال آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از پرچمداران فوتبال باشگاهی ایران در قاره کهن اعلام می‌دارد.

,
, پرچمداران,


فرصت را مغتنم شمرده و ضمن خوش آمدگویی مجدد به دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر، ادای احترام خاضعانه خود را بابت زحمات مدیران، مربیان و به ویژه بازیکنان دو باشگاه مردمی استقلال خوزستان و سپیدرود رشت نثار این عزیزان می‌کنم.

,
, آمدگویی,


باشد که برپایی رویداد لیگ برتر، توشه مناسبی برای فردای فوتبال ما باشد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه