اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

مقام معظم رهبری بعد از امام (ره)، لطف خدا به ملت ایران بود / چالش های فراوانی در دوران امام و رهبری رخ داد که مدیریت شد

مقام معظم رهبری بعد از امام (ره)، لطف خدا به ملت ایران بود / چالش های فراوانی در دوران امام و رهبری رخ داد که مدیریت شد
امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه چالش های فراوانی در دوران امام و رهبری رخ داد که مدیریت شد، گفت: خداوند متعال بعد از ارتحال حضرت امام (ره) لطف کرد و مقام فرزانه انقلاب جانشین خلف امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل که در مسجد جامع خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال بعد از ارتحال حضرت امام (ره) لطف کرد و مقام فرزانه انقلاب جانشین خلف امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در دوران حضرت امام (ره) ده سال تمام امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی با چالش های مختلف داخلی و خارجی مواجه بودند، خاطرنشان کرد: سی سال تمام است که مقام معظم رهبری با چالش های فراوانی مواجه هستند ولی هم در زمان امام راحل و هم در دوران رهبری فرزانه انقلاب شکوهمند اسلامی الحمدالله مهمترین چالش ها مدیریت شد.

,

امام جمعه خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: هر کدام از این چالش ها می توانست یک حکومت و دولتی را به سقوط بکشاند ولی با مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتوانه و همت ملت ایران اسلامی همه چالش ها از سر راه ملت ایران برداشته شده است.

,

وی با بیان اینکه عدم همراهی دولت موقت بازرگان به دلیل غربگرایی با نهادها و نیروهای انقلابی مشکلات عدیده ای را بر سر راه ملت ایران به وجود آوردند، اذعان کرد: زمانی که جوانان و دانشجویان ما سفارت و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند دولت بازرگان به نشانه اعتراض استعفا دادند و پیدا بود که در باطن با آمریکایی ها همراهی دارند.

,

ناهیدی با تاکید بر اینکه نفوذ نیروهای جاسوسی آمریکا در دولت بازرگان و ارتباط گیری افسران اطلاعاتی آمریکا با اعضای کابینه دولت موقت از دیگر چالش های زمان حضرت امام (ره) بود، عنوان کرد: تلاش ملی مذهبی ها برای جلوگیری از برپایی حکومت اسلامی و مخالفت خیابانی با تصویب قوانین اسلامی مانند قانون حجاب، قصاص، ولایت فقیه و... نیز از جمله مشکلاتی بود که سر راه نظام به وجود آوردند.

,

وی با اشاره به اینکه از دیگر چالش های زمان حضرت امام (ره) تحرکات و اقدامات تجزیه طلبانه قومی و مذهبی بود، تشریح کرد: دشمن همواره سعی کرده خود را به این قومیت ها نزدیک کند و به دنبال اختلاف بین مسلمانان و اقوام به بهانه های مختلف است.

,

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه حرکت های مسلحانه و اقدامات تروریستی گروهک های چریک های فدایی، مجاهدین خلق، فرقان و... از جمله چالش های آن زمان بود، ابراز کرد: بسیج و سپاه و نیروهای دستگاه های امنیتی تلاش زیادی کردند که بتوانند این گروهک ها و افراد را شناسایی و منهدم کنند.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه حمله آمریکا از طریق طبس، حمله رژیم بعث عراق به کشور، کارشکنی ها و جبهه گیری های متعدد لیبرال های در قدرت و... از دیگر چالش های زمان حضرت امام (ره) بود، خاطرنشان کرد: این چالش های با تدابیر حضرت امام (ره) یکی پس از دیگری از سر راه ملت انقلابی ایران برداشته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه