اخبار داغ

یک کارگردان و تهیه کننده تلویزیون :

دولت با قطع بودجه صداوسیما به دنبال تبرئه خود است/ گاندو اعتماد مردم به دستگاه‌های امنیتی را بالا برد

دولت با قطع بودجه صداوسیما به دنبال تبرئه خود است/ گاندو اعتماد مردم به دستگاه‌های امنیتی را بالا برد
یک کارگردان و تهیه کننده تلویزیون با بیان اینکه دولت نقد نمی پذیرد،گفت: در سریال گاندو مردم یک جاسوسی را در دولت متوجه شدند و دولت برای تبرئه خود و نشان دادن ضرب شصت به صداوسیما بودجه آن را تحت تاثیر قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خدادادی، کارگردان و تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با قطع کردن بودجه صداو سیما توسط دولت اظهار کرد: دولت هر آنچه که خودش قبول داشته باشد را می پسندد، در غیر اینصورت مورد قبول قرار نمی گیرد و این مربوط به امروز و دیروز نیست از ابتدا با این رویه کار خود را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تلویزیون به روابط عمومی دولت تبدیل شده، گفت: شاهد هستیم که در استان ها تمامی بخش های خبری در اختیار دولت است و دولت در مقابل نقد نه تنها با تلویزیون بلکه با تمام منتقدانش به جد برخورد می کند.

,

وی عنوان کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری که بارها بیان شده است، مدیر صدا وسیما توسط رهبری و نهاد انتخاب می شود ولی مدیریت در دست دولت است.

,

خدادادی خاطر نشان کرد: قطع کردن بودجه یک سازمان برای اینکه انتقادها نسبت به خودشان را کم کنند کار درستی نیست.

,

این کارگردان و تهیه کننده تلویزیون ادامه داد: اگر صداوسیما هم بیان نکند، مردم شاهد اتفاقات موجود در جامعه هستند.

,

وی با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر نیز برای به نمایش گذاشتن شرایط امنیتی کشور و اقتدارشان اقدام به ساخت چنین سریال هایی می کنند، افزود: گاندو نمونه اولیه ای در سریال سازی بود، که لایه های نفوذی را به مردم نشان داد و باتوجه به اینکه مردم دنبال واقعیت هستند، این سریال برایشان جذاب بود.

,

خدادادی افزود: این سریال یک روایت واقعی را به صورت صادقانه بیان کرد که نمی شود از مردم پنهان کرد، واقعیتی است که برای کشور اتفاق افتاده و  مردم هم هزینه اش را می دهند.

,

این کارگردان و تهیه کننده تلویزیون بیان داشت: زمانی که جمهوری اسلامی ایران تحریم می شود مردم قبل از دولت شرایط سخت و تحریم را تحمل می کنند.

,

وی ادامه داد: از طرفی گاندو اعتماد مردم نسبت به دستگاه های امنیتی را بالا برد، در حالت عادی دستگاه هایی امنیتی همچون اطلاعات سپاه برای مردم و عوام ناشناخته بود، با اینکه خیلی زحمت می کشند و جایی دیده نمی شود.

,

خدادادی اضافه کرد: اینکه این نیروهای مدافع وطن با چنگ و دندان شرایط را حفظ می کنند، تنها حضور این افراد در سوریه مد نظر نیست، در داخل کشور شرایط خیلی سخت تر از سوریه و نقاط دیگر است، جنگ واقعی در جریان است.

,

خدادادی پیام این سریال را در اعلام حضور همیشگی نیروهای امنیتی کشور دانست و گفت: ناراحتی دولت از این انتقادها جای تاسف دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه