اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

تمامی افراد باید به هنجارهای جامعه اسلامی احترام بگذارند/ نیروی انتظامی برخورد قاطعی با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها داشته باشد‏

تمامی افراد باید به هنجارهای جامعه اسلامی احترام بگذارند/ نیروی انتظامی برخورد قاطعی با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها داشته باشد‏
امام جمعه زنجان با اشاره به مواضع اخیر فرمانده ناجا گفت: تمامی افراد باید به هنجارهای جامعه اسلامی احترام بگذارند‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سخنان فرمانده ناجا در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اظهار کرد: جامعه اسلامی دارای قوانینی است و از طرفی اخلاق نیز حکم می‌کند افراد به قوانین، مقررات و هنجارهای آن جامعه احترام بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه جامعه دینی برای خود چارچوب‌هایی دارد، ابراز کرد: چاچوب جوامع اسلامی از طرف خدا و پیغمبر مشخص شده  و افرادی که در این جوامع زندگی می‌کنند باید به این چارچوبها پای بند باشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اخلاق اجتماعی حکم می‌کند که هنجارهای مربوط به اعتقادات مردم رعایت شود، خاطرنشان کرد: ممکن است به هنجارشکنان تذکراتی در وهله اول داده شود اما اگر بی توجهی را از طرف هنجار شکنان شاهد باشیم باید برخورد جدی در این زمینه صورت گیرد.

,

وی با بیان اینکه مامورین و ضابطین اجرای  قانون وظیفه برخورد  با هنجارشکنی‌ها را دارند، تصریح کرد: اگر برخورد با هنجارشکنی‌ها انجام نشود، مدیریت بی‌قانونی‌ها در جامعه سخت خواهد شد.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جامعه ما جامعه اسلامی بوده و باید هنجارهای آن رعایت شود، گفت: هنجارشکنان یا جاهلند و یا مهره دشمن برای ضربه زدن به اسلام و نظام هستند که باید برخورد لازم در این زمینه صورت گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وظیفه حفظ سلامت و آرامش جامعه را برعهده دارد، بیان کرد: انتظار ما این است که نیروی انتظامی برخورد قاطعی با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها داشته باشد.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه سخنان فرمانده ناجا اقدام خوبی در این راستا است، اظهار کرد: امیدواریم این اقدامات ناجا مقطعی نبوده و تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه