مدیر پروژهی خط 2 قطار شهری تبریز اظهار داشت: در صورت عمل به تعهدات از طرف دولت و شهرداری، می توان زودتر پروژه را به سرانجام رساند. او می افزاید: برای تسریع در روند حفاری در شرق تبریز نیز دستگاه تی بی ام شروع به حفاری کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خط 2 قطار شهری تبریز، طولانی ترین خظ قطار شهری این کلانشهر است. از شرق تا غرب تبریز را بهم متصل میکند و بیست ایستگاه برای این خط پیش بینی شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه به عنوان پیمانکار پروژه، از 4 سال پیش فعالیت حفاری و تونل زنی و ایجاد ایستگاه ها را شروع کرده است.
,آنگونه که محمد اشجع مدیر پروژه می گوید، تبریز 4 خط شهری دارد که طولانی ترین خط شهری مربوط به خط 2 است. از سمت غرب تبریز، 5 ایستگاه آماده شده و علی رغم بدقولی دولت و شهرداری، پروژه روند مناسبی دارد.
,اشجع معتقد است: در صورت عمل به تعهدات از طرف دولت و شهرداری، می توان زودتر پروژه را به سرانجام رساند. او می افزاید: برای تسریع در روند حفاری در شرق تبریز نیز دستگاه تی بی ام شروع به حفاری کرده است.
,وی درباره روند حفاری می گوید: روزانه میانگین 17 متر حفاری داریم که برای هر کلیومتر بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه می شود.
,, ,
مدیر پروژه خط دو قطار شهری تبریز درباره رعایت حال مردم نیز می گوید: ما در جاهایی که حفاری ها و ایستگاه ها نزدیک منازل مردم باشد، دستگاه کار می گذاریم که حتی یک سانت نیز خانه ها ی مردم نشست نداشته باشد. از این بابت خودمان را متعهد می دانیم.
,فرمانده سپاه عاشورا امروز قبل از ظهر به مدت سه ساعت از این پروژه بازدید بعمل آورد. سر فصل صحبت های مدیران پروژه، گلایه از تعهدات انجام نشده دولت و شهرداری است.
,فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت پروژه به مدیران و دست اندرکاران می گوید: کار شما خیلی حساس است و قرارگاه خاتم با وجود اینکه پشتیبانی لازم تاکنون انجام نگرفته اما با روحیه جهادی، این پروژه را پیش می برد.
,سردار عابدین خرّم تاکید دارد که نباید پروژه قطار شهری تبریز از سایر کلانشهرها عقب بیفتد.
,اشجع مدیر پروژه نیز تاکید میکند: اگر پشتیبانی لازم انجام گیرد تا 1400 می توانیم بخش اعظمی از پروژه را به اتمام برسانیم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه