اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد خبر داد؛

راننده تانکر تخلیه کننده فاضلاب در خلیل آباد دستگیر شد

راننده تانکر تخلیه کننده فاضلاب در خلیل آباد دستگیر شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد از معرفی راننده تانکر تخلیه کننده فاضلاب در یک معبر عمومی نزدیک شهر کندر از توابع شهرستان خلیل آباد به مرجع قضایی خبر داد و گفت: تخلیه فاضلاب در محیط طبیعی، معابر ممنوع است و جرم تلقی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شفیعیان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: تخلیه فاضلاب و فضولات انسانی و دامی در محیط طبیعی، معابر و باغ ها حتی با رضایت مالک باغ و مزرعه تهدید علیه بهداشت عمومی بوده، ممنوع و جرم تلقی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در پی گزارش مبنی تخلیه غیر مجاز فاضلاب در محیط توسط تانکر حمل سپتاژ، مأموران اجرایی این اداره به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: لذا راننده تانکر مذکور که در فاصله کمتر از 1500 متری شهر کندر و در محیط و کنار یک معبر عمومی اقدام به تخلیه فاضلاب کرده بود متوقف شد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی اقدام این متخلف تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌شود، تصریح کرد: پرونده تخلف این متخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

,

شفیعیان ضمن تقدیر از توجه دادستان شهرستان خلیل آباد به‌عنوان مدافع حقوق عامه و مراجع قضایی به مسائل حفاظت از محیط زیست و بهداشت، اذعان کرد: در هفته های گذشته با دستور فرماندار شهرستان خلیل آباد مسئله ساماندهی تخلیه فاضلاب در دستور کار ادارات مربوطه و شهرداری های شهرستان قرار گرفت.

,

وی با تأکید بر اینکه مسئله مذکور در دو کمیته فنی و تخصصی ایمنی آب و حفاظت رودخانه های شهرستان بررسی و تصمیم گیری شد، عنوان کرد: تانکرهای حمل فاضلاب در شهرستان‌های مبدأ حرکت ساماندهی شده و حق تخلیه فاضلاب خام در محیط های طبیعی، معابر و مزارع را ندارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه