اخبار داغ

روی خط المپیاد؛

تهران؛ قهرمان مسابقات دوومیدانی پسران کشور/ سیستان و بلوچستان به سومی بسنده کرد

تهران؛ قهرمان مسابقات دوومیدانی پسران کشور/ سیستان و بلوچستان به سومی بسنده کرد
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان قهرمانی تیم منتخب تهران در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد و گفت: ورزشکاران استان در کمال شایستگی و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم کردستان حائز رتبه سوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد زابلی، در گفت وگو با عصرهامون، گفت: مسابقات دو و میدانی از سری رقابت های دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی افزود: تیم منتخب دوومیدانی تهران با کسب 11 مدال، شامل 3طلا، 6 نقره و 2 برنز در مجموع با کسب 61 امتیاز بر سکوی نخست المپیاد کشور ایستاد.

وی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی توسط تیم منتخب دوومیدانی کردستان اظهار کرد:این تیم با کسب 7 مدال شامل 2 طلا، 3 نقره و 2 برنز، در مجموع 42 امتیازی شد و نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

کرد ادامه داد: در نهایت تیم دوومیدانی سیستان و بلوچستان، میزبان این دوره از رقابت ها با کسب 6 مدال شامل 3طلا، 2 نقره و یک برنز، و با اختلاف یک امتیاز کمتر از تیم دوم در مجموع 41 امتیازی شده و بر سکوی سوم این مسابقات قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه اذعان کرد: در این دوره از رقابت های ورزشی 500 دونده از 29 استان کشور حضور داشتند که در 20 ماده رقابت کردند و 24 نفر از این ورزشکاران از سیستان و بلوچستان بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت های کشوری برای نخستین بار در استان و در طول 3 روز برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه