اخبار داغ

در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس عنوان شد؛

فاتحه برجام را با اتمام زمان گام چهارم کاهش تعهدات باید خواند/ مسئولان پرونده برجام را ببندند

فاتحه برجام را با اتمام زمان گام چهارم کاهش تعهدات باید خواند/ مسئولان پرونده برجام را ببندند
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند با اتمام گام چهارم کاهش تعهدات باید فاتحه برجام را خواند، چرا که هیچ اثری از برجام باقی نمانده است و مسئولان باید به یک باره پرونده برجام را ببندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ از هفته گذشته شاهد آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از سوی جمهوری اسلامی ایران هستیم. آنچه که از اقدامات اروپایی ها عیان است این است که آنان تحت هیچ شرایطی خارج از اراده آمریکایی ها عمل نمی کنند و به نوعی می توان گفت اقدامات منفعلانه اروپا در یک سال گذشته بر اساس دیکته آمریکایی هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کارشناسان در مرحله چهارم کاهش تعهدات برجامی معتقدند که این اقدام باید قاطعانه و در یک مرحله ای انجام شود  و در این راستا نباید تمام هزینه‌های برجام به دوش جمهوری اسلامی ایران باشد و اروپایی‌ها نیز باید برای آن هزینه پرداخت کنند.

,

حسینی کیا: فاتحه برجام را با اتمام زمان گام چهارم کاهش تعهدات باید خواند/ مسئولان یکباره پرونده برجام را ببندند

, حسینی کیا: فاتحه برجام را با اتمام زمان گام چهارم کاهش تعهدات باید خواند/ مسئولان یکباره پرونده برجام را ببندند, حسینی کیا: فاتحه برجام را با اتمام زمان گام چهارم کاهش تعهدات باید خواند/ مسئولان یکباره پرونده برجام را ببندند,

حجت الاسلام حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه به جهانیان ثابت شد که آمریکایی ها به تعهداتی که آن را امضاء می کنند پایبند نیستند، گفت: در این زمینه اروپایی ها بدتر از آمریکایی ها عمل کرده اند.

,

وی ادامه داد: اروپایی ها در یک سال گذشته عنوان کردند که اینستکس را اجرایی می کنیم و وام در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار می دهیم و بسیاری اقدامات دیگر که هیچ کدام از آنها عملیاتی نشد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مشخص است که برجام توطئه از پیش طراحی شده بود تا جمهوری اسلامی ایران از مسائل هسته ای باز بماند؛ بنابراین ما نباید خودمان را فریب دهیم و امضاء آنان را تضمین بدانیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا با بیان اینکه دنیا در خواب بداند که ایران اسلامی اهل منطق است، ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران گام به گام پیش می رود و به تعهدات خود پایبند است و این در حالی است که طرف مقابل بسیار خبیث است.

,

وی با تأکید بر اینکه با اتمام گام چهارم کاهش تعهدات باید فاتحه برجام را خواند، اظهار کرد: هیچ اثری از برجام باقی نمانده است و مسئولان باید به یک باره پرونده برجام را ببندند و ما باید مسیر خودمان را در مسائل هسته ای در نظر بگیریم، همان گونه که پیشرفت های خوبی را داشته ایم تا بتوانمی به سر منزل مقصود برسیم.

,

حسن پور: دانشمندان هسته ای گام های خود را محکم تر بر خواهند داشت

, حسن پور: دانشمندان هسته ای گام های خود را محکم تر بر خواهند داشت, حسن پور: دانشمندان هسته ای گام های خود را محکم تر بر خواهند داشت,

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که در زمینه هسته ای به دنبال سلاح کشتار جمعی نبوده و نیست، گفت:  ایران اسلامی با حضور در مذاکرات 5+1 حقانیت خود را به اثبات رساند و دنیا متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال آرامش هر چه بیشتر و ثبات کلی در دنیا است.

,

وی با بیان اینکه بدعهدی آمریکایی ها از قبل قابل پیش بینی بود، تصریح کرد: آمریکایی ها یک طرفه توافق بین المللی را زیر پای گذاشتند و به تعهدات اخلاقی خود عمل نکردند که این امر موجب رسوایی بزرگ  آمریکا و اروپایی ها شد.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشورهای منطقه به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برده اند و ناکارآمدی حرف های تو خالی آمریکایی ها و هم پیمانانشان بر همگان مشخص شده است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ روانی آمریکا علیه کشورمان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال ایجاد ثبات و صلح در منطقه است در حالی که آمریکایی ها به دنبال تنش و درگیری هستند.

,

شهباز حسن پور در پایان خاطر نشان کرد: در گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، جمهوری اسلامی ایران در راستای فعالیت های صلح آمیز اقدامات خود را آغاز کرده است و دانشمندان ما نیز در این زمینه گام های خود را محکم تر بر خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه