اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج صورت می گیرد؛

از اجرای 750 برنامه تا افتتاح 1500 پروژه محرومیت زدایی در هرمزگان

از اجرای 750 برنامه تا افتتاح 1500 پروژه محرومیت زدایی در هرمزگان
امیری با تاکید بر اینکه 750 برنامه هفته بسیج در هرمزگان اجرا می شود، گفت: 120 برنامه محرومیت زدایی، آبرسانی به روستاها، ساخت مسکن مددجویان، احداث زمین ورزشی، احداث، پارک محله، مرمت و بازسازی مدرسه و کتابخانه، افتتاح کارگاه پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، پرورش مرغ بومی، برپایی بازارچه محلی در محلات و... همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ هدایت الله امیری، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به چهلمین سالگرد تشکیل بسیج اظهار کرد: کنگره ملی 1500 شهید استان در دی ماه سال جاری برگزار می شود و هفته بسیج را به معرفی و تبرک ساختن یاد و نام شهدا گران قدر مغتنم می شماریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه 750 برنامه هفته بسیج در هرمزگان اجرا می شود، تصریح کرد: 120 برنامه محرومیت زدایی، آبرسانی به روستاها، ساخت مسکن مددجویان، احداث زمین ورزشی، احداث، پارک محله، مرمت و بازسازی مدرسه و کتابخانه، افتتاح کارگاه پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، پرورش مرغ بومی، برپایی بازارچه محلی در محلات و... همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.

,

امیری برگزاری کارگاه خانواده مقاوم، کاشت 1500 نهال، افتتاح و اجراء 1500 پروژه محرومیت زدایی و توزیع 1500 لوازم التحریر و لباس مدرسه بین محرومین به نیابت از 1500 شهید هرمزگان را سایر برنامه های هفته بسیج خواند.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه شعار امسال بسیج خدمت، جهاد و شهادت به نیابت از 1500 شهید هرمزگان است، گفت: اولین روز  هفته بسیج با شعار مقاومت، ایثار و شهادت آغاز می شود.

امیری تصریح کرد: دومین روز از هفته بسیج فرماندهان بسیج در سنگرهای نماز جمعه اهل تشیع و تسنن حضور می یابند و برنامه های بسیج را تشریح می کنند.

,
,
,

وی همایش پیاده روی خانواده، اردوهای یک روزه بسیج، یادواره شهدا در برخی از مصلاهای هرمزگان و برگزاری میز خدمت در مساجد را از برنامه های دیگر دومین روز هفته بسیج عنوان کرد.

,

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع ) هرمزگان با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی کارگاه خیاطی افتتاح می شود، گفت: کوهپیمایی، کلاس فقه برای بازاریان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها و... از برنامه های سومین روز از هفته بسیج است.

,

امیری با اشاره به برنامه چهارمین روز از هفته بسیج اظهار کرد: کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی، کارگاه عفاف و حجاب و... در چهارمین روز از هفته بسیج که روز سبک زندگی ایرانی و اسلامی است برگزار می شود.

,

وی برگزاری کارگاه آموزش فضای مجازی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری تریبون آزاد را از برنامه های پنجمین روز از هفته بسیج خواند و خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بسیجیان در شهرهای مختلف استان تجمع می کنند و از بسیجیان نخبه تقدیر به عمل می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه