اخبار داغ

در مراسم افتتاحیه اردوگاه صیانت مطرح شد؛

تلاش شبانه روزی سپاه برای بهره‌برداری از اردوگاه صیانت همدان

تلاش شبانه روزی سپاه برای بهره‌برداری از اردوگاه صیانت همدان
با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین اردوگاه صیانت و درمان نهاوند افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ظهر امروز در مراسم افتتاح اردوگاه صیانت و درمان نهاوند گفت: سهم استان همدان از پروژه های عمرانی یک صد هزار و ۴۰ پروژه بود و ابتدای امسال راه اندازی این اردوگاه رو شروع کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) شبانه روزی در این مجموعه زحمت کشیدند و در شش ماه تلاش کردند تا این پروژه به بهره برداری برسد.

,

در ادامه شهرام صادقی معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین علیه السلام اظهار داشت: برای راه اندازی این مرکز بسیج سازندگی ۵ میلیارد تومان و سازمان بسیج مستضعفین ۲ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

,

وی افزود: در حال حاضر برای ۴۰۰ نفر ۱۲ میلیارد تومان نیاز داریم و برای پذیرش ۱۰۰ نفر به ۴ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

,

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه این اردوگاه شامل سه سالن با مجموعه زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع است عنوان کرد: ساختمان احیا شامل اتاق‌های سم زدایی، غربالگری و آزمایشگاه است و سالن غذاخوری و آشپزخانه آسایشگاه ویژه درمان و صیانت معتادان، نیز برخی از واحد های این اردوگاه صیانت است.

,

صادقی تاکید کرد: این اردوگاه با همکاری بسیج، سپاه استان و ستاد مبارزه با مواد مخدر احداث شده است.

,

در ادامه مصطفی آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با وحدت و هماهنگی مثال زدنی حرکت می کند گفت: اگر سپاه نباشد آبادانی نخواهیم داشت و عزیزان سپاه با تفکر بسیجی به پروژه ها ورود می‌کنند.

,

وی افزود: مانور ۱۰ هزار نفری بعد از اتفاقات اخیر در کشور، جلوه های همدان را بازهم نشان داد و مردم استان در اتفاقات اخیر نشان دادند که بصیرت دارند.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما برای نشاندن دشمنان سر جای خود به این مانورهای احتیاج داریم عنوان کرد: ما آماده جنگ با فقر و مشکلات هستیم.

,

آزادبخت تصریح کرد: سپاه ۵ میلیارد و بهزیستی ۲ میلیارد و نیم برای پروژه اردوگاه صیانت هزینه کردند.

,

وی با اشاره به نقش نهاوند در دوران دفاع مقدس گفت: نهاوند و نهاوندی ها در زمان دفاع مقدس نقش ویژه ای داشتند و اوضاع در این شهر با تلاش همکاران و مدیران وضعیت مطلوبی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه