عباس عبدی:

انتقام ایران از آمریکا منطقی و عدم انتقام زیان‌بار است

انتقام ایران از آمریکا منطقی و عدم انتقام زیان‌بار است
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در روزنامه «اعتماد» نوشت: طرف امریکایی ضربه‌ای غیرقانونی زده و منطقا باید پاسخی هم دریافت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فعال سیاسی اصلاح‌طلب در روزنامه «اعتماد» نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طرف امریکایی ضربه‌ای غیرقانونی زده و منطقا باید پاسخی هم دریافت کند. برخی افراد نگران هستند که این پاسخ ما را وارد یک دور از پاسخ‌های متقابل کند و این همان آغاز جنگ است؛ آیا این نگرانی‌ها می‌تواند مجوزی برای خویشتن‌داری و عدم پاسخگویی و انتقام باشد؟ پاسخ منفی است زیرا خویشتنداری به نوبه خود می‌تواند به ضعف تعبیر شود و موجب تکرار تجاوزات شود؛ پس منطقا باید انتقام گرفت.

,

زیان کنار کشیدن قطعی است چون تعبیر به ضعف خواهد شد و طرف مقابل را برای تکرار این بازی جری‌تر می‌کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه