اخبار داغ

واکنش سالک به انتقاد اصلاح طلبان از شورای نگهبان در گفتگو با دانا؛

اصلاح طلبان با سیاست تخریب دیگران به دنبال اثبات خودشان هستند

اصلاح طلبان با سیاست تخریب دیگران به دنبال اثبات خودشان هستند
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به انتقاد اصلاح طلبان از رد شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت ها اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان با سیاست تخریب دیگران به دنبال اثبات خودشان هستند، یعنی شورای نگهبان تخریب شود و آن ها احیا شوند.
[

«حجت الاسلام احمد سالک کاشانی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ردصلاحیت های برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس دهم و انتقاد این جریان از شورای نگهبان، اظهار داشت: اصلاح طلبان بار اولشان نیست که به شورای نگهبان حمله می کنند و طبیعی است، هر کس که رد صلاحیت می شود برای احقاق حقوق و آبروی خودش تلاش می کند؛ حالا اگر این تلاش مثبت باشد مشکلی ندارد اما این ها با سیاست تخریب دیگران به دنبال اثبات خودشان هستند، یعنی شورای نگهبان تخریب شود و آن ها احیا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به دو سناریوی «تخریب شورای نگهبان» و «عدم مشارکت حداکثری» اصلاح طلبان برای مقابله با ردصلاحیت ها، گفت: موضوع عدم شرکت در انتخابات که اصلاح طلبان مطرح می کنند، سیاست بیگانه است و در واقع آمریکا و اذنابش انتخابات را تحریم می کنند بر همین اساس این مسئله نباید مورد توجه قرار بگیرد.

,

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: تخریب شورای نگهبان هم باید دید که اگر به اصل نظام ضربه بزنند، مشکل ساز می شود و آقایان باید دقت کنند که اگر یک زمانی با یک نفر مشکل دارند، بحث جدایی است اما یک وقتی هم با اساس نظام مشکل دارند. شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام تلقی می شود و ما نباید به تخریب شورای نگهبان بپردازیم.

, نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد:, نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد:,

سالک در پایان گفت: نکته مهم تر این است که افرادی که ردصلاحیت شدند باید خودشان ببینند که عیب کجا بوده است؛ عیب یابی کردن بسیار مهم است، الا این که حقی از ایشان ضایع شده باشد که در این صورت باید پای حق شان بایستند و در اینجا دیگر فرقی ندارد که داوطلبان در جریان اصلاح طلب باشند و یا اصولگرا.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه