اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

آماده‌باش آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال/ خانواده ها از حضور در تجمعات خودداری کنند

آماده‌باش آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال/ خانواده ها از حضور در تجمعات خودداری کنند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان اینکه بهتراست خانواده ها چهارشنبه آخرسال و روزهای باقی مانده را در منزل خود بگذرانند از آمادگی کامل نیروهای آتش نشانی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص اقدامات آتش نشانی ارومیه در شب چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و درگیری با مسئله کرونا تمامی ارگان ها پای کار آمده و همه باهم در راستای بهبود شرایط کوشش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: مردم باید در راستای رعایت بهداشت فردی و ماندن درخانه های خود بیشتر کوشیده و به فکر سلامتی خود و خانواده هایشان باشند البته امسال استقبال از عید جهارشنبه آخر سال تفاوت های بسیاری با سال های قبل دارد.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، تصریح کرد: برخلاف سالهای گذشته که تاکید بر دوری از لوازم خطرساز و کنترل فرزندان توسط خانواده ها جهت دوری از مواد محترقه خطرساز داشته ایم امسال با توجه به اهمیت شرایط حاکم حدالامکان از تجمع در محل های عمومی پرهیز شود.

,

وی، تاکید کرد: حدود ۴۰ نفر از آتش نشانان شهر در قالب ۴ اکیپ با امکانات کامل اقدام به گندزدایی و ضدعفونی مکان های عمومی به خصوص واحد های تجاری و پاساژ ها می کنند.

,

شاد قوشچی، ادامه داد: خانواده ها امسال به اهمیت موضوع توجه کرده و از خروج فرزندان خود در تجمعات چهارشنبه آخر سال جلوگیری کرده و به کمپین نه به رفتارهای خطرناک بپیوندند تا از شیوع و گسترش این ویروس نیز جلوگیری شود.

,

وی، با بیان اینکه تمامی ایستگاه های آتش نشانی آماده خدمات رسانی هستند، تاکید کرد: ۸۰ نفر از آتش نشان از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده بدون مرخصی بوده و همگی با تمامی امکانات آتش نشانی به صورت آماده باش قراردارند امیدداریم سال خوبی برای مردم کشورمان پیش رو باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه