اخبار داغ

۲ هزار و ۳۰۰ نفر با علائم اولیه و قطعی کرونا در البرز بستری شده اند

۲ هزار و ۳۰۰ نفر با علائم اولیه و قطعی کرونا در البرز بستری شده اند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا، روزانه یکصد نمونه در این استان مورد بررسی پزشکی قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حسن اینانلو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان البرز با علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان های استان بستری یا مورد تست کرونا قرارگرفته اند و حدود ۱۸۰ نفر بیماران مشکوک و قطعی کرونا جان خود را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی درخصوص تناقض آماری در زمینه اعلام تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا در البرز افزود: با توجه به اینکه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به صورت دقیق مراحل تشخیص و درمان بیماران را انجام می دهد، بنابراین آمار اعلامی این معاونت باید ملاک قرار گیرد.

,

اینانلو اظهار داشت: ما در روز ۲ بار آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و مرگ و میرهای کرونا  را در سطح استان داریم و آنها را به وزارتخانه اعلام می کنیم.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: در شرایط کنونی توسعه خطوط تولید کارخانه های مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده می تواند فرصتی برای تامین نیازهای داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان به شمار رود که دانشگاه علوم پزشکی البرز در این زمینه صدورمجوزها را تسریع بخشیده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه