مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تربت حیدریه عنوان کرد:
شیوع ویروس کرونا و کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین در منطقه تربت حیدریه/افزایش ۱۲ درصدی فرآوردههای نفتی در سال ۹۸
جواد بلندی گفت: شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه طی۶ روز نخست امسال، باعث کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین نسبت به سال قبل در منطقه تربت حیدریه شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: در تعطیلات ۶ روز اول نوروز امسال شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه برای شکست کرونا، سبب کاهش۵۱ درصدی مصرف بنزین در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,وی ضمن قدردانی از پیوستن مردم به پویش "در خانه میمانیم ،تا کرونا را شکست دهیم" از زحمات بیبدیل سنگرداران بیسنگر عرصه سوخت رسانی که همواره تحت هر شرایطی در تامین و توزیع بی وقفه فرآوردههای نفتی، پرچم دار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است، قدردانی کرد.
,توزیع بی وقفه حدود۷۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه تربت حیدریه
,مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه همچنین اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۷۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه تربت حیدریه توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل، ۱۲ درصد افزایش داشته است.
,بلندی گفت: در این بازه زمانی بنزین ۳۶ درصد، نفت گاز سه درصد و نفت کوره ۷۴۹ درصد افزایش داشت، در حالی که مصرف نفت سفید ۵۶ درصد و مصرف گاز مایع چهار درصد کاهش داشته است.
,وی دلیل افزایش ۷۴۹ درصدی (هفت برابرشدن) مصرف نفت کوره در سطح منطقه را فعال شدن برخی از صنایع پرمصرف از جمله کورههای آجرپزی و همچنین سرما و بارشکم سابقه برف در زمستان ۱۳۹۸ و افت فشار گاز طبیعی ناشی از آن که صنایع پرمصرف را مجبور به استفاده اینفرآورده به عنوان سوخت جایگزین کرده بود، عنوان کرد.
,مدیر منطقه نفتی تربتحیدریه تصریح کرد: در اواخر سال ۱۳۹۸ با اجرای طرح مدیریت مصرفسوخت شاهد کاهش ۳۶ درصدی مصرف بنزین بودیم که با شیوع ویروسکرونا و محدویت بوجود آمده درترددها در روزهای آخر سال گذشته، مصرفبنزین به۴۶درصد کاهش یافت
,بلندی خاطرنشان کرد: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتیایران با شماره ۰۹۶۲۷ بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و شکایات مردمی است و مسئولین ذیربط در منطقه موظف به بررسی و پاسخگویی به شکایات دریافتی در کمتر از ۷۲ ساعت هستند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه