استاندار گلستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

هنوز شرایط گلستان عادی نشده است/مردم رعایت نکنند به شرایط بدتر برمی گردیم

هنوز شرایط گلستان عادی نشده است/مردم رعایت نکنند به شرایط بدتر برمی گردیم
هادی حق شناس گفت: تلاش داریم بیمارستان هایی که بیماران کمتری دارند را به روال عادی برگردانیم اما هنوز به هیچ عنوان شرایط گلستان عادی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ هادی حق شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  استان گلستان، اظهار کرد:  اگرچه وضعیت استان رو به بهبود است اما ممکن است به دلیل عدم رعایت مسایل پیشگیرانه موج دوم بیماری در استان اتفاق بیفتد و از این نظر همه باید همچنان به اقدامات قبلی خود عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تا پایان فروردین خبرداد و افزود: همه دستگاه های اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی باید دستورالعمل های رعایت نکات بهداشتی را تهیه و به زیر مجموعه خود اعلام کنند

استاندار گلستان تصریح کرد: اصنافی که ریسک فعالیت آنها در جامعه کمتر است با اعلام اداره کل صمت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین مجاز به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ۷ الی ۱۴ خواهد بود و دستگاه های اجرایی مکلف به فعالیت با دو سوم نیرو هستند.

حق شناس گفت: ترددهای درون استانی از ۲۰ فروردین بلامانع است اما ترددهای بین استانی همچنان ممنوع خواهد بود.

وی از ممنوع بودن  برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان خبرداد و افزود: اماکن مقدسه و متبرکه تا انتهای فروردین ماه تعطیل خواهند بود

استاندار گلستان همچنین متذکر شد: همه تفرجگاه ها و پارک ها تا پایان فروردین مسدود خواهند بود.

انتهای پیام/

,

وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تا پایان فروردین خبرداد و افزود: همه دستگاه های اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی باید دستورالعمل های رعایت نکات بهداشتی را تهیه و به زیر مجموعه خود اعلام کنند

,

استاندار گلستان تصریح کرد: اصنافی که ریسک فعالیت آنها در جامعه کمتر است با اعلام اداره کل صمت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین مجاز به فعالیت هستند.

,

وی بیان کرد: ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ۷ الی ۱۴ خواهد بود و دستگاه های اجرایی مکلف به فعالیت با دو سوم نیرو هستند.

,

حق شناس گفت: ترددهای درون استانی از ۲۰ فروردین بلامانع است اما ترددهای بین استانی همچنان ممنوع خواهد بود.

,

وی از ممنوع بودن  برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان خبرداد و افزود: اماکن مقدسه و متبرکه تا انتهای فروردین ماه تعطیل خواهند بود

,

استاندار گلستان همچنین متذکر شد: همه تفرجگاه ها و پارک ها تا پایان فروردین مسدود خواهند بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه