استاندار گلستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا:
هنوز شرایط گلستان عادی نشده است/مردم رعایت نکنند به شرایط بدتر برمی گردیم
هادی حق شناس گفت: تلاش داریم بیمارستان هایی که بیماران کمتری دارند را به روال عادی برگردانیم اما هنوز به هیچ عنوان شرایط گلستان عادی نشده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی حق شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان گلستان، اظهار کرد: اگرچه وضعیت استان رو به بهبود است اما ممکن است به دلیل عدم رعایت مسایل پیشگیرانه موج دوم بیماری در استان اتفاق بیفتد و از این نظر همه باید همچنان به اقدامات قبلی خود عمل کنند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تا پایان فروردین خبرداد و افزود: همه دستگاه های اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی باید دستورالعمل های رعایت نکات بهداشتی را تهیه و به زیر مجموعه خود اعلام کنند
استاندار گلستان تصریح کرد: اصنافی که ریسک فعالیت آنها در جامعه کمتر است با اعلام اداره کل صمت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین مجاز به فعالیت هستند.
وی بیان کرد: ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ۷ الی ۱۴ خواهد بود و دستگاه های اجرایی مکلف به فعالیت با دو سوم نیرو هستند.
حق شناس گفت: ترددهای درون استانی از ۲۰ فروردین بلامانع است اما ترددهای بین استانی همچنان ممنوع خواهد بود.
وی از ممنوع بودن برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان خبرداد و افزود: اماکن مقدسه و متبرکه تا انتهای فروردین ماه تعطیل خواهند بود
استاندار گلستان همچنین متذکر شد: همه تفرجگاه ها و پارک ها تا پایان فروردین مسدود خواهند بود.
انتهای پیام/
وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تا پایان فروردین خبرداد و افزود: همه دستگاه های اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی باید دستورالعمل های رعایت نکات بهداشتی را تهیه و به زیر مجموعه خود اعلام کنند
,استاندار گلستان تصریح کرد: اصنافی که ریسک فعالیت آنها در جامعه کمتر است با اعلام اداره کل صمت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین مجاز به فعالیت هستند.
,وی بیان کرد: ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ۷ الی ۱۴ خواهد بود و دستگاه های اجرایی مکلف به فعالیت با دو سوم نیرو هستند.
,حق شناس گفت: ترددهای درون استانی از ۲۰ فروردین بلامانع است اما ترددهای بین استانی همچنان ممنوع خواهد بود.
,وی از ممنوع بودن برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان خبرداد و افزود: اماکن مقدسه و متبرکه تا انتهای فروردین ماه تعطیل خواهند بود
,استاندار گلستان همچنین متذکر شد: همه تفرجگاه ها و پارک ها تا پایان فروردین مسدود خواهند بود.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه