وزیر ارتباطات:

ارتقای سرعت اینترنت خانگی به ۱۶ مگابیت آغاز شد

ارتقای سرعت اینترنت خانگی به ۱۶ مگابیت آغاز شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اجرای طرح رایگان ۱۶ مگابیتی شدن سرعت اینترنت خانگی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی توئیتر نوشت: با آغاز مجدد کلاس‌های مجازی مدارس و دانشگاه‌ها به شرکت‌های اینترنت خانگی ابلاغ کردیم که تا پایان اردیبهشت سرعت همه مشترکین خود را رایگان به ۱۶ مگابیت ارتقا دهند این دستورالعمل ساعتی قبل در اکثر شرکت‌ها اجرایی شد نتیجه: ۷% رشد متوسط مجموع پهنای باند تا این لحظه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه