رئیس مرکز اورژانس 115 نیشابور خبر داد؛
تماس روزانه 390 نفر با اورژانس نیشابور/ مزاحمت 12 درصد تماسها
مصطفی افشارنیک گفت: در سال گذشته روزانه بهصورت متوسط 390 تماس با مرکز اورژانس 115 نیشابور برقرار شده است که در این بین 12 درصد آن ها مزاحمت بوده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی افشارنیک، رئیس مرکز اورژانس 115 نیشابور در گفتوگو با صبح توس گفت: در سال گذشته 142 هزار و 172 تماس با مرکز اورژانس فوریتهای پزشکی نیشابور معادل روزانه تقریباً 390 تماس برقرار که منجر به 27 هزار و 316 مأموریت شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,وی افزود: در این تعداد 17 هزار و 632 مأموریت درونشهری، 9 هزار و 684 مأموریت جادهای و 53 مأموریت هوایی بوده است.
,افشارنیک خاطرنشان کرد: در این مأموریتها 16 هزار و 431 مصدوم به بیمارستان اعزام شدند و سه هزار و 104 مورد بهصورت سرپایی مداوا شدند.
,رئیس مرکز اورژانس 115 نیشابور تأکید کرد: پنج هزار 89 مورد تصادفی شهری و دو هزار و 854 مورد تصادف جادهای در این مدت گزارششده ست و در همین مدت 12 هزار و 543 مأموریت غیر تصادفی شهری و 6 هزار و 830 مأموریت جادهای غیر تصادفی بوده است.
,وی تصریح کرد: در این مأموریتها مشکلات قلبی با دو هزار و 391 مورد بیشترین موضوع مأموریتی نیروها بوده است و بعد از آن به ترتیب دو هزار و 92 مورد اختلال هوشیاری بوده است.
,افشارنیک بیان داشت: هزار و 608 مورد نیز مشکلات تنفسی و سقوط گزارششده است که همکارانم به محل اعزامشدهاند، زنان و زایمان با 498 مأموریت مورد بعدی مأموریتهای پرتکرار بوده و حوادث ویژه نیز 226 مورد بوده است.
,وی بابیان این مطلب که 94 مأموریت سال گذشته با موضوع مسمومیت با گاز co بوده است خاطرنشان کرد: 12 هزار و 904 مورد مشاوره تلفنی در این مدت از طریق شماره تماس 115 انجامشده است و متأسفانه 17 هزار و 205 مورد نیز مزاحمت ثبتشده است که معادل 12 درصد تماسها به مرکز اورژانس 115 نیشابور است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه